anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada ofert, brak kontaktu, zamówione rozmowy - brak oddzwaniania, usuwanie przez automat

MAMY ROZWIĄZANIE!
ppat5
#9 Pomysłodawca

Zacznijmy od tego, że otrzymaliśmy blokade na markę Mattel, usuniętę zostały Nam wszystkie oferty z tą marką, mimo iż posiadamy potwierdzenia legalności produktów i zakupu z oficjalnych dystrybutorów. Sprawę zgłosiliśmy z sprzeciwem i przesłaliśmy wszystkie niezbędne dane, faktury zakupowe, zdjęcia produktów opakowań itd, otrzymaliśmy wiadomość, że mamy się skontaktować z firmą od Mattel która zgłasza dane oferty jako podróbki - tak też zrobiliśmy. W obu formach kontaktu - z Allegro i z daną firmą - CISZA. 

Otrzymałam od razu blokadę na kampanie ADS, allegro ceny itd

Następstwem było dla Nas automatyczne usuwanie ofert przez automat. Po długich i ciężkich próbach kontaktu z obsługa Allegro udało sie, wisiałam cały dzień na telefonie by dowiedzieć się, że to błąd jest po stronie Allegro bo ich automatyczny system wyłapuje praktycznie każdą moją aukcję ( fotografie robie sama ) i każda aukcja na dole posiada zapis o prawach autorskich i intelektualnych - taką informację wyłapał system i zaczął usuwać po kolei rewelacyjnie sprzedające aukcje. Pracownik założył kolejny wniosek do ludzi z wyższych sfer by zatrzymać ten proces i wprowadzić poprawki, i co? Standardowo CISZA. A z każdym dniem kolejne oferty są zakańczane. 

Złożył również on wniosek o skorygowanie i uruchomienie kampanii ADS, w tej sprawie standardowo nie ruszyło dalej NIC. 

W kolejnych dniach znowu została nałożona na mnie blokada na markę Disney - mimo posiadania legalnych produktów i dokumentów, nie zdążyłam zareagować, bo UWAGA w tym samym czasie Allegro hurtem usuneło mi pozostałe aukcję na wszelakie marki - aukcję które sprzedawały ogromne ilości, nagle dostałam blokade ( brak informacji np emailowej bądź jakiejkolwiek ) na wszystko, na każdą markę, np vilede , lipton, coste, durex, na co sie tylko da. 

I teraz pytanie co dalej 

Założyłam wnioski kontaktowe, w danych sprawach CISZA.

Nikt nie raczy napisać chociażby jednego słowa. Obsługa w czacie twierdzi ze ona nie wie, nic nie widzi, nie widzą nawet tego, że zamawiam rozmowy, dostaje potwierdzenia zamówionych rozmów, ale oni tego nie widzą. TO JEST CYRK. 

Nagle mam 2 zamówienia dziennie, kredyty kupieckie, magazyny towarów i pracowników do utrzymania. 

Poświeciłam ponad 13 lat na budowanie sklepu na tej platformie, i zostaje bez pomocy, wsparcia, i jakichkolwiek działań. 

To co Allegro robi to nie jest żadna współpraca a doprowadzenie ludzi do bankructwa. Pozostaje chyba wszelkimi siłami nagłośnić to co się dzieje, i jak to funkcjonuje. 

 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ppat5 przykro mi, że nie otrzymaliście jeszcze odpowiedzi. Poprosiłam o jak najszybszy kontakt z wami - odpowiedź otrzymacie w wiadomości e-mail w zgłoszeniu o numerze 53695151. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ppat5
#9 Pomysłodawca

Sytuacja nie jest rozwiązana, dostałam wiadomość wyłącznie w jednej kwestii. Czy zareaguje ktoś na Wasz błąd usuwanie moich aukcji automatycznie przez automat za wykrywanie rzekomo moich danych ? Opis jest opisem prawnym informującym o prawach autorskich i intelektualnych. Przyznaliście się co do tego błędu, ale od kilku dni nie robicie z tym nic, codziennie usuwane są aukcję zawierające ten opis na dole aukcji

oznacz moderatorów
ppat5
#9 Pomysłodawca

ROZUMIEM, czyli nie zmienicie i nie naprawicie swojego bledu ?

oznacz moderatorów
ppat5
#9 Pomysłodawca

halo może weźmiecie się w końcu do pracy. Jeszcze kilka dni i firma zbankrutuje zostając z ogromnymi kredytami. Gdzie Was zgłosić żeby was zmusić do konkretnego działania w naszej sprawie.

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ppat5 przepraszam za późną odpowiedź. 

W obu prowadzonych obecnie korespondencjach otrzymałaś informację w sprawie ofert. W korespondencji 53695151 dotyczącej blokad czekamy na przesłanie przez Ciebie dokumentów potwierdzających legalność towaru. W korespondencji 53845931 otrzymałaś informację, co jest powodem automatycznych usunięć ofert. Zdjęcia w ofercie nie były zgodne z regulaminem platformy (napisy na zdjęciach). 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ppat5
#9 Pomysłodawca

ha ha, sprawa dalej stoi, a WY odpowiadacie kilka dni po wiadomości i dodatkowo że rzekomo nie macie danych dokumentów, które to już wysyłałam po kilka razy - a co najlepsze  potwierdzaliście ich otrzymanie. Wszystkie wiadomości mam, robi się z tego komedio - dramat 

oznacz moderatorów
EkspertLed
#9 Pomysłodawca

Zapytaj swojego dostawcę, czy produkty nie mają kontroli dystrybucji przez właściciela marki. W przypadki marek ekskluzywnych prawo dopuszcza taką kontrolę, łącznie z ceną. 

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@EkspertLed podaj te przepisy prawa,

dla mnie i uokik tzw: "kontrola dystrybucji przez właściciela marki"

nazywa się zmową cenową

oznacz moderatorów
ppat5
#9 Pomysłodawca

Kiedy uzyskam konkretne odpowiedzi na konkretne zadanie pytania?

Kiedy przestane być zbywana? 

Kiedy moja sprawa zostanie potraktowana poważnie i finalnie rozwiązana pozytywnie ?

Blokada tyczy się dwóch marek - uno mattel jak i dobble.

Po blokadach, cudem udało mi się i to oczywiście nie od razu a po wiecznych emailach, otrzymać wiadomość co mam przesłać. Na przesłane dokumenty ( fv zakupowe potwierdzenie legalności towarów, zdjęcia z każdych stron, zdjęcia dostępnego stanu magazynowego ) otrzymałam potwierdzenie otrzymania, i przekierowania w/w dokumentów.  Po kilku dniach AKUKU, znowu dostaje emaila że brakuje uwaga tego samego co już wysłałam i dostałam potwierdzenie otrzymania i tak w kółko. 

Nikt nie zachowuje się poważne, nikt nie odpowiada na pytania 

- kiedy zostanie mi zdjęta błędnie nałożona blokada na produkty Mattel Uno jak i dobble ?

- kiedy zostanie mi zdjęta blokada na pozostałe marki ?

- kiedy otrzymam zwrot zabranej kwoty 2,5 tys zł z mojego konta sprzedażowego ?

- kiedy zostaną odblokowane możliwości prowadzenia ADS, Allegro Ceny?

- kto, jak i w jaki sposób uzupełni wszystkie odebrane punkty, pozycje aukcji ( zakończonych z blokada możliwości wznowienia), i w jaki sposób zrekompensowane będą starty firmy ( PRZEZ CAŁY CZAS BLOKA ) która stoi na granicy bankructwa. 

- Finalnie, ile czasu czeka sie na weryfikację, bo deklarowany czas już minął ?

Blokady są dwie, weryfikowane rzekomo osobno, na żadną brak konkretów. Jak już odpowiada ktoś, to za każdym razem ktoś inny, rzekomo przekazujący do innej osoby, ale finalnie nikt nic nie wie, nikt nic nie przekazuje. 

Cała sprawa jest odbierana przeze mnie jako celowe działanie i celowe wydłużanie czasu " weryfikacji ".

Zatem żądam konkretnych odpowiedzi, może tu uda mi się ją w końcu uzyskać. 

 

 

oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @ppat5, przykro mi, że sprawa się wydłuża. Widzę, że otrzymałaś dzisiaj odpowiedź od naszego konsultanta w sprawie 53695151, otrzymaliśmy wszystkie dokumenty i sprawdziłem, zostały przekazane do weryfikacji.
Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć na Twoje pytania, blokady zostaną zdjęte po pozytywnej weryfikacji Twojej dokumentacji. Skieruj proszę pytania do spraw 53845931 oraz 53695151, poprosiłem Dział Bezpieczeństwa o jak najszybszy kontakt w Twojej sprawie.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
ppat5
#9 Pomysłodawca

Czy to aby na pewno wszystkie dokumenty ? Czy znowu za tydzień dostane wiadomość że czegoś nie macie? 

Jeśli nie Pan, to kto ma zamiar ustosunkować się i odpowiedzieć na moje pytania? Sprzedaje na Waszej platformie, wszystko miało być na zasadzie partnerstwa, a nagminnie jest to łamane, albo w ogóle jak by zapomniane. 

Nie są to trudne pytania, a realne i oczekuje logicznej i konkretnej odpowiedzi na każde z nich. 

W sprawie 53845931  nie ma żadnej korespondencji, wszystko prowadzone jest w sprawie 53695151. Skoro rzekomo brakowało Wam dokumentacji w sprawie mattel, co z innym zgłoszeniem  - dobble?  Wieczna cisza.

 

oznacz moderatorów
ppat5
#9 Pomysłodawca

Co z sprawą blokady produktu dobble I DODATKOWYMI nałożonymi sankcjami? 

oznacz moderatorów
ppat5
#9 Pomysłodawca

UWAGA UWAGA

sprawa nr 53695151 oraz 53845931 

OD 3 tygodni przesyłania dokumentów otrzymałam dzisiaj email - łaskawie, o tym, że znowu nie macie dokumentów przesłanych przeze mnie ( wysłanych już wielokrotnie ) o legalności sprzedawanych przeze mnie produktów, dokumentów, zdjęć. 

KOLEJNE PYTANIE 

- Czy rozmawiam z kompetentnymi osobami ? 

- Czy ktoś w ogóle czyta i weryfikuje wiadomości i przesłane dane ?

- Czy jest TU JAKAS SPRAWIDLIWOŚĆ ?

Po blokadzie i nałożeniu kary finasowej na moje konto w wysokości 2,5 tys zł, otrzymałam informację o tym, że kara zostanie zniesiona po pozytywnej weryfikacji przesłanych dokumentów.

W wiadomosci dzisiaj dostałam stanowczą odpowiedź ( mimo iż odpowiedzi na weryfikacje brak ), że środki nie zostana mi oddane. CZY TO ZGODNE Z PRAWEM ?

 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @ppat5. Twoje zgłoszenie i dane są wciąż weryfikowane przez dedykowany dział. Zapewniam, że zajmują się tym eksperci, Twoja sprawa jest w dobrych rękach.  
Kiedy dokładnie otrzymałeś informacje o zniesieniu kary finansowej? Czy możesz podać datę i godzinę wiadomości? Nie widzę, aby taka deklaracja padła po naszej stronie w trakcie korespondencji. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów