Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
chciałbym się podzielić dość niepokojącą sytuacją, która spotkała nas dzisiaj. Allegro nałożyło na nasze konto blokadę za brak odpowiedzi w dyskusji z klientem.
Problem w tym, że ta dyskusja w naszym panelu w ogóle nie istnieje – nie mamy klienta ani w zakładce „Zamówienia”, ani w „Dyskusjach” trwających. Dopiero po rozmowie z konsultantem na czacie, który podał numer zamówienia, udało się ją odnaleźć. Okazało się, że system oznaczył ją jako „rozwiązaną”, mimo że nigdy nie została zakończona przez nas ani przez klienta.
Co więcej, nawet konsultant Allegro na czacie nie widział tej dyskusji jako trwającej. Przesłałam mu zrzuty z listy aktywnych dyskusji i również potwierdził, że coś się nie zgadza.
Mimo to otrzymaliśmy blokadę za „brak odpowiedzi w trwającej dyskusji”, której status w systemie to „rozwiązana”.
Czy ktoś z Was miał podobną sytuację? Czy udało się Wam skutecznie odwołać od takiej decyzji?
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i komentarze – może wspólnie uda się coś z tym zrobić, bo wygląda to na błąd techniczny po stronie Allegro.
@bbpromotions jeśli jest to błąd techniczny, to Allegro odblokuje Ci konto i przeprosi za pomyłkę, natomiast na forum niestety nikt Ci nie pomoże, bo wszystko jest w rękach działu bezpieczeństwa z którym możesz się kontaktować jedynie przez formularz
Możliwe, ze to odwieczny problem Allegro, ze jak ktoś odpowie np. "Dziękuję bardzo" i zakończy dyskusje (więc nie możemy juz odpowiedzieć), to jak ją otworzy ponownie to system liczy jako ostatnią wypowiedź klienta jako ramy czasowe?
@bbpromotions Widzę, że 25 września otrzymałeś odpowiedź w sprawie przyczyny nałożenia na konto ograniczeń i decyzję, że nie zostaną one zdjęte. Jeśli chciałbyś się odwołać, wyślij kolejną wiadomość w korespondencji nr 54313604.