anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy u was też tak to wygląda - Jakość sprzedaży

Mott_Coffee
#8 Zapaleniec

Czy u Was też ten „skok” i prezentacja wyników wyglądają w ten sam sposób jak u nas? 
Z tego, co pamiętam, miało to wyglądać inaczej – m.in. miała zniknąć opcja Super+, a teraz wszystko prezentuje się zupełnie inaczej, niż zapowiadano.
Czy zauważyliście, żeby to w jakiś sposób wpływało lub zaburzało działanie algorytmu?
Zrzut ekranu 2025-10-07 083510.jpg

 

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Mott_Coffee nie zaglądam tam , mam problemy z ciśnieniem 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Mott_Coffee Minie 30 dni to zniknie i Super+... Miałeś go przez ostatnie 30 dni, to dlaczego ktoś miałby Ci go zabierać wstecznie...

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Mott_Coffee Ta sytuacja ma związek ze zmianami wprowadzonymi wczoraj - jak słusznie zauważasz chodzi o usunięcie poziomu Super+.

Nie ma u Ciebie spadku jakości. Na wykresie tak to wygląda, bo pokazujemy na nim wyniki zarówno ze starej wersji (gdzie był poziom Super+), jak i z nowej. Wykresy muszą zostać dostosowane do tej zmiany.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów