Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Moje konto zostało zablokowane z funkcji sprzedaż, gdyż nie przeszedłem weryfikacji z systemem płatności PayU. Tylko z mojej strony kilkukrotne wysyłalem scan dowodu osobistego. W emailu z 01/06/2023 jest informacja , że nic nie wysyłalem ( a wysyłalem bo znikał żółty baner w dziale płatności) a pani z infolini twierdzi , że zdjęcie może nieczytelne, prześwietlone. No ale hallo nie ma podanego formatu tozmiaru czy wymogu jakie ma być a używam ten sam scan do podpisu elektronicznego i do innych instytucji państwowych i tam jest wszystko dobrze. Dodatkowo mam emaila z 26/06/2023 , że konto mam zablokowane bo był okres dwóch miesięcy wypowiedzenia i pani twierdzi , że emaile wysyłane są automatycznie. Sprawdziłem skrzynkę , kosz i spam z tej daty i nie mam tej wiadomości. Pani , twierdzi zarejestrować nowr konto. Ale z tego co czytam , nie mogę mieć dwóch kont na jeden nr tel i email, poza tym od 20 lat 3 miesięcy mam konto które lubię i nie chciałbym zmieniać na nowe aby posiadać pełne uprawnienia. Co zrobić aby było dobrze?
Mam podobną sytuację. Zawiesili mi sprzedaż, mimo że zweryfikowałem swoje dane w PayU poprawnie i w terminie dwóch miesięcy. W związku z tym postanowiłem usunąć konto i tutaj jest problem - nie można tego zrobić. Nie też jak się odwołać od błędnej decyzji i bałaganu jaki mają.
Także podobna sytuacja i konsultantka allegro -Magda [edycja] skłamała na temat treści maila który dostałem od payu, a payu potwierdziło weryfikację. To allegro blokuje sprzedaż pomimo weryfikacji i nakłania na tworzenie nowych kont na te same dane które które już zostały potwierdzone w payu. Konsultanka sama potwierdziła, że blokada jest od allegro nie payu: "Blokada konta wprowadzona jest na sprzedaż, a nie na wypłaty. Wyjaśnię ponownie, wypłaty nie są możliwe ponieważ na koncie nie ma sprzedaży."
@BABALOO79 konsultuję Twoje zgłoszenie z zespołem odpowiedzialnym za tematykę konta.
@BABALOO79 wracam do Ciebie z odpowiedzią. Bardzo mi przykro, ale konto nie zostanie odblokowane, ponieważ dokumenty potrzebne do weryfikacji nie zostały przesłane w terminie.
Mam podobną sytuację. Wielokrotnie wysyłałam skan dowodu, ale zawiesili mi konto. Teraz rozwiązanie do jakiego mnie Allegro odsyła to ... założenie konta firmowego. Gdybym chciała się zając się handlem to założyłabym sklep, a ja po prostu wyprzedaje swoje stare rzeczy. Dramat. Rezygnuję z Allegro.
Mam podobną sytuację. Nie mogłem wypłacać pieniędzy z PAYU, więc zweryfikowałem to i w końcu wypłacili pieniądze. Teraz zablokowali sprzedaż, ponieważ jak twierdzą nie zweryfikowałem konta (?!). Sugerują abym otworzył nowe (jestem na allegro od 21 lat).
Myślę zgłosić sprawę do UOKIK i do mediów...
mam dokładnie to samo, konto od kilkunastu lat u nich, masa zakupów, sporo sprzedaży jako osoba fizyczna i chciałbym dalej sprzedawać od czasu do czasu, a nie można bo ich "partner" PayU ma wszystko w nosie - by się dogadali z innym typu AutoPay itp. i może by to lepiej wyglądało, a tak tracą Klientów i prowizje