anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada sprzedaży z powodu małej ilości ocen od kupujacych

budano_pl
#9 Pomysłodawca#

Witam

Nasze konto zostało zablokowane z powodu małej ilości ocen sprzedaży względem zrealizowanych transakcji.

zrealizowalismy w ciągu dwóch tygodni około 100 sprzedaży. Wszystko dostarczone, 100% zadowolonych Klientów.

 

niemniej jednak dotychczas mieliśmy  jedynie 18 ocen za sprzedaz. Nasza sprzedaż została zablokowana. 

Od trzech dni żebrzemy u Klientów o wystawienie ocen. 

Ich ilość udało się podwoić (wszystkie to polecenia 100%)

 Allegro uparcie twierdzi, ze nadal jest ich zbyt mało i odblokuje sprzedaż jak będzie ich „wystarczająco dużo” - czyli zabawa w kotka i myszkę...

Przecież to są dla nas konkretne straty, a Allegro nawet nie mówi ile ma ich być, a nasze funkcjonowanie uzależnia od rzeczy, na która zupełnie nie mamy wpływu...

abstrakcja jakaś... co z tym można zrobić?

oznacz moderatorów
73 ODPOWIEDZI 73

budano_pl
#9 Pomysłodawca#

@Vryko Masz racje, rozmowy tutaj niestety niewiele wniosą, jedyne co niejako ustaliłem przez społeczności to to, ze Allegro po prostu robi co chce... 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

A to fakt. Od wielu lat. I mało kto decyduje się iść z nimi na wojnę, bo drży o własny zad. 

 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Dlatego, że nie wierzy w siebie, a czuje się jednostką, zamiast zrobić to solidarnie 😐

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Dokładnie tak, robi co chce i wszystkie swoje działania opiera na własnym regulaminie. To ich miejsce, ich regulamin. Jeśli się z tym nie zgadzasz, możesz nie korzystać z ich usług lub z nimi walczyć, nawet zatrudniając własnego prawnika, o ile jesteś pewien swego i nie obawiasz się, że prawnik sobie nie poradzi, narażając Cię na dodatkowe koszty.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

Ech, nowy system komentarzy, taki wspaniały...

Obecnie jest tak, przynajmniej w moim przypadku, że komentarz wystawia jakichś 3/10 kupujących, bo nie mają do tego żadnego motywatora.
W poprzednim systemie średnio 3/10 kupujących nie wystawiało mi komentarza (wcześniej można sobie było podejrzeć komentarze wystawione przez usera i okazywało się, że przeważnie to byli tacy, którzy w ogóle nie wystawiali komentarzy), bo kiedyś kupujący wiedział, że gdy wystawi komentarz, to na 99% dostanie zwrotkę od sprzedającego. Bo kiedyś te punkciki i ikonki przy nickach miały jakieś realne znaczenie. A dzisiaj...

Dzisiaj nie wystawisz neutrala, gdy masz poczucie, że pozytyw to za dużo, ale negatyw jednak byłby krzywdzący. Nie możesz odnieść się w odpowiedzi pod komentarzem do innego, niż negatywny (wcześniej pod każdym rodzajem komentarza można było udzielić odpowiedzi), w efekcie czego kupujący może wystawić pozytywa, ale np. zaniży gwiazdki lub napisze w treści coś niezgodnego z prawdą.
Nadal mam taki komentarz z 06 sie 2019, gdzie kupujący wystawił go ze 2 tygodnie po sprzedaży kompletnie wcześniej się nie kontaktując, a gdzie po kontakcie z mojej strony celem wyjaśnienia okazało się, że popełnił mały błąd podczas składania blaszaka, a przedmiot nie był częściowo niesprawny, jak to zasugerował w treści komentarza. Po czym nie wyrobił się w dwóch tygodniach czasu z prośbą o jego usunięcie.
Raz czy dwa miałem też "awantury" spowodowane kupnem przedmiotów wystawionych ówcześnie w działach "uszkodzone", opisane jako uszkodzone, z przeznaczeniem wiadomo na co (części lub naprawa), gdzie padał pozytyw pod moim adresem, ale z gwiazdkami na jeden i bzdurami w treści komentarza (do czego już nie mogłem się odnieść, bo był to ten "nowy, wspaniały" system komentarzy).

Ech, kiedyś to było, kurła...
😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@budano_pl Wyjaśniliśmy Ci dlaczego wymagamy większej ilości ocen:

"Udokumentowali Państwo posiadanie jedynie części sprzedawanego towaru. Krótki czas jaki upłynął od rejestracji konta i brak wcześniejszego doświadczenia w sprzedaży na Allegro nie podnosi tej wiarygodności. Dlatego do ogólnej oceny sytuacji wymagamy dodatkowo pozytywnych opinii Kupujących, o czym już pisaliśmy.
Dopiero po spełnieniu tego warunku podejmiemy decyzję w kwestii zniesienia z konta ograniczeń sprzedaży".

Nawet po podwojeniu, jak piszesz, liczby ocen jest ich wciąż za mało w stosunku do ilości zamówień. 

Dodam, że wprowadzamy ograniczenia na kontach wyłącznie w przypadku występowania uzasadnionych przesłanek.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

budano_pl
#9 Pomysłodawca#

@nat_not nikt nie pytał o udokumentowanie czegokolwiek tylko nagle znów zablokowaloscie nasze konto.

nikt tez nie mówi jakie to sa przesłanki...

jesli sa uzasadnione oczywiście proszę je przedstawić - odniesiemy się i je rozwiejemy...

rozmowy z Waszej strony (jeśli tak wogole można to nazwać) mówią głównie to ze „jak uznamy...”  

co to znaczy ? Gdzie tu jest miejsce na uznamy? Albo robimy coś zgodnie z prawem i z regulaminem albo nie. 

W ciągu dwóch tygodni zrobiliśmy około 100 transakcji, 48 jest potwierdzonych, wysyłaliśmy towar do Klientów nawet jak bez jakiegokolwiek kontaktu czy komunikatu po prostu wstrzymywaliście nam kilkadziesiąt tysięcy złotych. To dalej za mało ? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@budano_pl Łączna liczba transakcji znacznie przekracza na Twoim koncie 100. Sugerowanie, że otrzymałeś oceny do połowy z nich jest przekłamaniem. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

budano_pl
#9 Pomysłodawca#

@nat_not dodam tez od razu, żeby nie było wątpliwości: zablokowaliscie nam sprzedaż w czwartek, a pierwszą spójną informacje (dokładnie ten mail, który został zacytowany) dostaliśmy od Was wczoraj wieczorem...

dlaczego nie napiszesz tutaj o tym, ze wysłaliście do nas jeszcze wcześniej z 10 odpowiedzi typu „macie za mało ocen ale nie mówimy ile ma ich być” ?

 

przeciez ja się już z Wami kopię o to od 4 dni... tyle ze to nic nie wnosi...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Sprzedawca nie musi posiadać towaru w chwili wystawienia oferty, żądanie jego posiadania jest niezgodne z regulaminem.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

dziwnie tu jakoś

pozwolić Kupującemu na niewystawianie komentarzy

a potem zablokować za to sprzedawcę

i jeszcze pisać w stopce "czy ktoś ci pomógł rozwiązać problem?"

Szczyt bezczelności: Zapytać powodzian, czy im się powodzi i czy im się nie przelewa.

 

oznacz moderatorów

iwona3334
#9 Pomysłodawca#

Znam sprzedawcę na Allegro ,który na koncie nie ma żadnej sprzedaży ,a pomimo to nie ma konta zablokowanego ,ani przerzuconej sprzedaży na allegro lokalnie ,jak to robione jest wobec innych .Zadaniem tego allegrowicza jest zniesławianie firm konkurencyjnych ,to taki słup ,tylko dlaczego Allegro go wspiera ? Czy nieuczciwa konkurencja płaci Allegro  za zniesławianie  firm konkurencyjnych ? 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@iwona3334 możesz zgłosić nam podejrzanego Twoim zdaniem sprzedawcę w tym miejscu.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

iwona3334
#9 Pomysłodawca#

Zgłaszałam wielokrotnie i sprawa wygląda tak ,że jeden Admin usuwa temu sprzedawcy oferty ,a inny twierdzi ,że są zgodne z regulaminem .Ile razy mozna wysyłać dowody ,że sprzedawca celowo  wprowadza ludzi w błąd , że opisuje produkt niezgodnie z jego przeznaczeniem .Firmę przedstawia ,jako oszusta i to za przyzwoleniem Administratorów.  Ten hejt ,jaki on tworzy na firmy niemieckie i wcześniej na szwajcarską  jest  czymś niebywałym ,robił to również na innych portalach sprzedażowych i wszędzie został zablokowany . 

oznacz moderatorów