@autoczescigtgrad w komunikacie, który się Tobie wyświetlił dokładniej wyjaśniliśmy w jakich sytuacjach taka blokada może się pojawić na koncie. Jest to standardowa działanie, które podejmujemy, aby zapewnić naszym użytkownikom bezpieczeństwo na Allegro.
Rozumiem, że nie jest to komfortowa sytuacja. Zapewniam, że wkrótce blokada na koncie wygaśnie i wszystkie funkcjonalności będą działać jak wcześniej.
Warto sprawdzić:
- czy przeglądarka jest aktualna,
- czy jedna z zainstalowanych wtyczek blokuje działanie naszej strony np. dodatki blokujące reklamy, otwierając naszą stronę w nowej karcie lub nowej przeglądarce, w trybie prywatnym (incognito).
- przeskanować urządzenie programem antyszpiegowskim oraz wyczyścić dane przeglądarki, z której korzystasz. Najszybciej zrobisz to poprzez wciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE.
Jeżeli po tym strona nadal nie będzie działać, a minie kilka godzin - zachęcam, abyś skorzystał z przycisku [Skontaktuj się z pomocą techniczną] na dole wyświetlanego komunikatu o blokadzie. Wtedy zgłoszenie trafi bezpośrednio do działu technicznego.
Grzesiek
Moderator