Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ zmodyfikujcie pracę Waszych botów (wyjątkowo nie mam na myśli konsultantów obsługi). Ale tych odpowiadających za wychwytywanie rzekomego nakłaniania do sprzedaży poza Allegro.
Zgodnie z przepisami odnośnie świadczenia usług cyfrowych itp., musimy w ofercie umieścić warunki konieczne do prawidłowego funkcjonowania usługi. W przypadku modułu CAM do warunkowego dostępu do usługi tv, obejmuje to kompatybilność tego urządzenia z posiadanym przez Kupującego telewizorem lub modułem.
Po umieszczeniu w ofercie następującego tekstu:
"Przed instalacją Modułu CAM CI+ ECP w odbiorniku TV lub w dekoderze zapoznaj się z instrukcją obsługi urządzenia, w którym chcesz umieścić moduł lub skontaktuj się z działem wsparcia producenta telewizora lub dekodera."
Wasz automat uwalił nasze oferty i dostaliśmy maila straszącego konsekwencjami z Waszej strony.
Jeśli to jest jak dostaliśmy w mailu:
Usunęliśmy Twoją ofertę, ponieważ naruszała nasze zasady. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje.
Powody naszego działania:
W opisie oferty nie możesz umieszczać informacji o możliwości sprzedaży przedmiotu poza Allegro lub zachęcających do ustalenia ceny przedmiotu poza licytacją.
to żadne z wymienionych naruszeń w przypadku tych ofert nie nastąpiło.
Dotyczy to ofert nr 12668783177, 12668783177, 11356073693.
Zmodyfikujcie pracę tego bota odpowiedzialnego za usuwanie ofert. Wasza paranoja na punkcie sprzedaży poza Allegro nie tłumaczy bezpodstawnego usuwania ofert. Bo w tym momencie, to Wy łamiecie ten regulamin, usuwając bez żadnych podstaw oferty użytkowników.
Ten, co ustawił automat na usuwanie ofert po zastosowaniu słowa "kontakt" w różnych odmianach, jest po prostu tumanem. Taka oferta powinna być najpierw przekazana, do zapoznania się z podejrzaną treścią, do Waszego pracownika. Wy jednak jak zawsze robicie wszystko na odwal się, byle szybciej, byle taniej. Mając oczywiście w głębokim poważaniu dokładanie pracy sprzedawcom i wkurzanie ich bezpodstawnymi zarzutami.
zmień na "dopytaj nasz dział wsparcia".
Zanim oni to poprawią...
@Monika__L jaki "nasz"?
My sprzedajemy usługę tv NC+ na kartę z modułem. Kupujący ma się skontaktować z serwisem/działem wsparcia producenta swojego telewizora. 😛
@medalik_2009 Cześć. 🙂 Przekazałam Twoje uwagi do osób odpowiedzialnych za algorytm i wielkie dzięki za sygnał.
@ko_alka a mogłabyś przekazać, żeby odblokowali wskazane numery ofert?
Ponieważ przy próbie wznowienia oferty blokuje nas Wasz system z poniższym komunikatem:
Zmieniliśmy frazę "skontaktuj się" na dopytaj i lipa.
Zerknij proszę na te oferty i powiedz mi, czy w którymś fragmencie oferty zachęcamy do kontaktu z nami lub sprzedaży poza Allegro, jak to usilnie twierdzicie...
"upewnij się u"
🙂
@Monika__L sugerujesz, że słownik wyrazów/wyrażeń bliskoznacznych jest niezbędny przy wystawianiu ofert na Allegro? 🙂
mimo wszystko wolałbym żeby paranoję w działaniach Allegro zastąpił równie silny profesjonalizm...
@Monika__L "upewnij się" też nie działa.
@ko_alka i inni użytkownicy, może wskażecie co w tych dwóch, dodanych do oferty fragmentach, łamie regulamin Allegro, bo ja mimo szczerych chęci nie dostrzegam tu złamania regulaminu...
Nic innego w tych ofertach się nie zmieniło.
@medalik_2009 Tak, oczywiście podałam wskazane przez Ciebie numery ofert. Dam Ci znać, kiedy tylko otrzymam odpowiedź 🙂
Wpisz zammiast "skontaktuj się"
"Rozważ konwersację" lub "połącz się z"
to nie paranoja tylko świadome i celowe łamanie przepisów prawa i własnego regulaminu przez serwis
ustawa konsumencka wyraźnie precyzuje jakie klauzule informacyjne powinien umieścić sprzedawca
uniemożliwianie kontaktu w sprawach drażliwych dotyczących umowy jest łamaniem prawa konsumentów
uniemożliwianie wpisywanie do ofert i stron o sprzedawcy klauzul typu - nie rozumiesz treści oferty, regulaminu allegro skontaktuj się z nami, nie wiesz co potrzebujesz proszę o kontak
regulamin allegro wymaga
10.2.
Użytkownik jest zobowiązany do wyjaśnienia prawidłowości wykonania umowy zawartej pomiędzy Kupującym i Sprzedającym.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy Wy jesteście w tej firmie normalni? Bo nie wydaje mi się. To samo spotkało nas dzisiaj przy przerobionym opisie, bez słowa "kontakt" (oferta nr 13873364185).
Na zgłoszenie "34139415" ref:_00D24aE05._5003Va0TUy:ref też cisza od wczoraj. Co jest ewidentnym znakiem, że wszystko jest ok, a biedny, niedouczony konsultant nie ma bladego pojęcia co odpisać w sprawie kretynizmu, jaki odwala zatrudniająca go firma.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ po napisaniu powyższego posta dostaliśmy odpowiedź:
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość oraz przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Kwestię dotyczącą usunięcia Pana ofert dodatkowo konsultuję. Proszę o cierpliwość, gdy tylko uzyskam niezbędne informacje w tej sprawie, niezwłocznie powrócę do Pana z wiadomością zwrotną."
Czyli przepraszamy za długi czas oczekiwania, ale jedyne co mam do przekazania, że jeszcze poczekacie. 😎 Czy dzisiaj mamy 1 kwietnia?
@medalik_2009 rozumiem, że jest to frustrujące, ale odpowiedzi może udzielić dział, który zdecydował o usunięciu ofert, więc muszę poprosić Cię o cierpliwość. Mam nadzieję, że wkrótce otrzymasz odpowiedź i ten problem zostanie rozwiązany.
@la_nika po czasie jaki minął od zmiany w ofercie do usunięcia, widać że zrobił to automat, nie żywy człowiek. Pisanie więc o "dziale, który zdecydował o usunięciu" jest lekko mówiąc niezbyt poważne.
Prędzej już "dział bandy leni, którzy źle skonfigurowali automat do usuwania ofert, dotyczących naszej największej paranoi". 😡
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ rozwiązanie problemu przez Wasz dział wsparcia nie jest możliwy, jak widać w takich przypadkach. Idziecie w zaparte, postępując wbrew własnemu regulaminowi i twierdząc, że białe jest czarne! Poziom Waszego podejścia do użytkowników-sprzedawców, to jest dno i wodorosty. I Wy jeszcze śmiecie pouczać nasz w kwestii jakości obsługi klienta... A dajecie przykład jak kłamać w żywe oczy i mieć głęboko w poważaniu klienta.
3 fragmenty tylko przytoczę odpowiedzi na zgłoszenie:
Pana oferty zostały usunięte, ponieważ w opisie ofert oraz na zdjęciach znajdowały się zapisy dotyczące kontaktu. Na przykładzie jednej z usuniętych ofert 12668783177, w opisie znajdowała się informacja: "skontaktuj się z działem wsparcia producenta telewizora lub dekodera.". Również informacja dotycząca kontaktu widniała na zamieszczonym w ofercie zdjęciu:
I to jest perfidne kłamstwo w tej sprawie. Zabronione jest zachęcanie do kontaktu z nami. Tu nic takiego nie nastąpiło!
"odstąpienie od umowy kupna nie przysługuje konsumentowi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prosimy więc o przemyślane zakupy." - wszelkie kwestie dotyczące zwrotów oraz odstąpienia od umowy powinny znajdować się w zakładce "Zwrot"
Informacja wymagana ustawą o prawach konsumenta, która musi być czytelnie przedstawiona w ofercie. Ponad rok temu usunęliście z zakładki "zwrot" możliwość zamieszczania tam uwag przez sprzedawców. Albo Wasz pracownik nie wie o tym, albo znów perfidnie łga w żywe oczy. Obstawiam opcję nr 2.
"https://pl.canalplus.com/ecp." - niedozwolone jest podawanie w opisie oferty linków do stron na których prowadzona jest sprzedaż.
Na podanej stronie nie jest prowadzona sprzedaż. Jest to strona pomocy operatora tv, z podaną listą kompatybilnych telewizorów z oferowanym modułem.
W żadnym więc z podanych 3 przypadków nie naruszyło złamanie regulaminu. Macie wadliwie działające narzędzie do usuwania ofert, nakłaniających rzekomo do sprzedaży poza Allegro. I zamiast poprawić to, lub po weryfikacji dopuścić oferty, to wolicie pisać kosmiczne bzdury i kłamać w sprawie łamania regulaminu.
Poza tym link do listy kompatybilnych z modułem telewizorów oraz zapis o braku możliwości odstąpienia są w tej ofercie od zawsze, od jej stworzenia. I do tej pory nie łamało to regulaminu, natomiast jak doszło do bezpodstawnego usunięcia naszych ofert, to próbujecie nam wmówić, że teraz łamią? No litości.
Ale ok, skoro chcecie się tak bawić to nie ma problemu. Ja ze swojej strony takie Wasze postępowanie zgłoszę do UOKiK. W kwestii łamania własnego (!) regulaminu oraz utrudniania sprzedawcy wypełnienia obowiązku informacyjnego w kwestiach związanych ze spełnieniem wymogów działania usługi cyfrowej oraz w kwestii poinformowania skutecznego konsumenta o rozpoczęciu spełniania usługi przed upływem czasu na odstąpienie.
@medalik_2009 przekazałam Twoje uwagi do odpowiedniego Działu i gdy otrzymam odpowiedź, dam znać w wątku.
@medalik_2009 przykro mi, ale otrzymałam odpowiedź, że jedyna możliwa droga kontaktu w tej sprawie to prowadzona korespondencja e-mail. Dlatego bardzo proszę, abyś swoje uwagi do odpowiedzi Doradcy przesłał w prowadzonej korespondencji o numerze 34139415.
@la_nika jasne. Zwykle jak coś dotyczy tematu drażliwego, ocierającego się o łamanie przez Was własnego regulaminu i prawa, to wtedy wyglądacie na forum publicznym tak: