Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Otrzymałam informację o zakupie przedmiotu, ale innych informacji brak, ani w menedżerze czy zamówieniach. Brak formularza opcji dostawy gdzie widnieje komunikat, że nie wybrano metody dostawy. Jedynie nr tel do klienta, więc zadzwoniłam. Klient zirytowany twierdzi, że formularz wypełnił i wybrał paczkomat, ale i na stronie inpost też nie widnieje dana aukcja. Czytałam, że allegro miało jakieś problemy techniczne dnia 29.03 wtedy właśnie dokonano zakupu. Czy mogło mieć to wpływ na brak danych do wysyłki. Czy mam oczekiwać nadal na te dane, czy wysłać przedmiot we własnym zakresie ?
Po zakupie nie przysyłają, dopiero jak wypełni FD przyjdą pełne dane 🙂
Klient twierdzi, że wypełnił, ale czy to prawda? Pierwszy raz mam taką sytuację. A gdzie on to może dokładnie sprawdzić żeby go pokierować. Nie posiada konta na allegro wiec zakładka kupione chyba odpada. Mówił, że otrzymał maila potwierdzającego z wyborem paczkomatu i zapłatą. Bardzo się zirytował jak mu powiedziałam, że jest taka sytuacja, i nie mogę wysłać przesyłki, wiec chcę to rozwiązać jak najprościej się da.
No zapytaj Allegro Możesz wyslać ale jeżeli gość ma Smarta to nie wiem czy wyrazi zgodę Dziwna sytuacja
Do allegro już pisałam, ale cisza. Klient wybrał paczkomat za pobr więc smart go omija.
@wrednaania1 widzę, że 30 min temu odpowiedź poszła do Ciebie "Zapoznałem się oczywiście ze sprawą. Kupujący nie wypełnił formularza dostawy i płatności, dlatego nie otrzymała Pani tych informacji zarówno mailowo jak i w zakładce Zamówienia.
W tej sytuacji pobranie danych do Menedżera Paczek InPost nie będzie możliwe dla dostawy Allegro InPost."
Dzień Dobry. Tak otrzymałam już odp., tylko gdzie klient ma te dane uzupełnić. Nie posiada konta na allegro więc przez "moje zakupy" raczej nie może tego zrobić. Dodatkowo twierdzi, że otrzymał maila potwierdzającego dokończenie transakcji. Proszę o podpowiedź.
@wrednaania1 kontynuuj sprawę w mailach z naszym konsultantem 🙂