anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak danych do dostawy od kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
Puzonix
#12 Orędownik#

Znalazłem wątek o takim samym tytule jednak odpowiedź oznaczona jako rozwiązanie nie pasuje do mojego problemu.

W skrócie:

  • wczoraj około godziny 20 klientka [edycja]złożyła zamówienia
  • otrzymaliśmy maila z informacją "Sprzedałeś przedmiot...", nic poza tym
  • dzisiaj otrzymaliśmy takiego maila od klientki:
Witam złożyłam  wczoraj u Pana zamówienie na czarna koszulkę i pytałam czy 
jest możliwość zapłacić za nią przelewem jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi
a nie ukrywam ze zależy mi na czasie!
  • wysłaliśmy do klientki informację, że otrzymaliśmy potwierdzenie sprzedaży, ale nic ponad to, co oznacza, że nie wypełniła FOD, załączyliśmy klientce zrzut ekranu z zakładki zamówienia

all1.png

Jak widać na załączonym obrazku ewidentnie nie wypełniono FOD.

  • w odpowiedzi klientka przesłała do mnie takie zrzuty z ekranu:

all2.png

 

Jak to możliwe, że klientka otrzymała dwa powiadomienia mailowe w tym informacje z wypełnionym FOD, a w my otrzymaliśmy tylko jedną wiadomość i dodatkowo po zalogowaniu się do konta widzimy zamówienie bez żadnych danych wprowadzonych przez klienta?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Puzonix Klientka nie opłaciła tego zamówienia. Otrzymała jedno powiadomienie, w którym widzi tę informację. Dokonywała zakupu bez konta Allegro, więc musiała wypełnić cały formularz. W naszym systemie nie ma jej karty płatności. Gdyby opłaciła zamówienie, utworzylibyśmy kartę płatności i poinformowalibyśmy Cię o tym.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Puzonix
#12 Orędownik#

@nat_not 

Klientka nie twierdzi, że opłaciła zamówienie.

Otrzymujemy wiele formularzy mimo tego, że zamówienie nie zostało opłacone. W tym przypadku klientka otrzymała maila "Kupiłeś przedmiot..." oraz drugiego maila z wypełniony FOD. W drugiej wiadomości widzi wpisaną przez siebie wiadomość i dlatego uznała, że skoro ona ją otrzymała to wiadomość została wysłana również do nas. Niestety nie została.

W jakim celu klient otrzymuje tą drugą wiadomość skoro nic ona nie wnosi w kwestii zamówienia? W pierwszej wiadomości klienta widzi, że wybrała sposób dostawy, w drugiej widzi własną wiadomość skierowaną do sprzedawcy. W ten sposób klient widzi co innego niż sprzedawca, a później sprzedawca traci czas na tłumaczenie klientowi, że to, że on coś widzi nie oznacza, że inni widzą to samo. Następnie sprzedawca traci czas opisując sytuację na forum żeby dowiedzieć się, że wszystko jest w porządku. Jakiś geniusz to wymyślił, normalny człowiek by na to nie wpadł.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Puzonix Klientka otrzymała powiadomienie "Kupiłeś..." to pierwsze powiadomienie, które wsyłamy po zakupie. Drugiego powiadomienia nie otrzymała, ponieważ nie wypełniła i nie zatwierdziła karty płatności (nie istnieje ona w naszym systemie). Dlatego Ty otrzymałeś tylko informację o nowej ofercie kupna.

"Otrzymujemy wiele formularzy mimo tego, że zamówienie nie zostało opłacone" - dzieje się tak, gdy karta płatności jest wypełniona. Tutaj do tego nie doszło.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów