Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie, ktoś wie o co chodzi? Czy program szybkich dostaw właśnie został zlikwidowany? Mimo zawirowań z dostawą (jeszcze 😉 spełniamy wymóg 95% wysyłek tego samego dnia, a dzisiaj godzina zniknęła - Klient dostaje info o dostawie 3-7 grudnia w punkcie. Z tego, co widzę po ofertach tak jest też u innych Sprzedających. Ktoś podpowie, o co kaman?
@PerfectService Twoja Jakość Sprzedaży wynosi w tym momencie 100%, a brak napisu "dostawa jutro" przy ofertach wynika z faktu, że tymczasowo wydłużyliśmy przewidywany czas dostawy o jeden dzień roboczy. Wielu przewoźników ma opóźnienia w dostarczaniu przesyłek przez bardzo intensywny, świąteczny czas. Twoja sprzedaż nie spadła z powodu tych trzech przesyłek, ponieważ ta zmiana dotyczy wszystkich sprzedających.
Twoje oferty mają przewidywany czas dostawy na "pojutrze" i jest to w tym momencie najlepszy wynik na Allegro. Więcej o tej zmianie pisaliśmy w aktualnościach: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/tymczasowo-wydluzylismy-przewidywany-czas-dostawy-o-jeden-dzien.... Tam również poinformujemy, kiedy sytuacja wróci do normy i oferty znowu będą oznaczane "dostawa jutro".
Świetnie, jednak nie o to pytałem 😉
Nadałem 3 przesyłki zgodnie z zasadami gry, nie zostały zaliczone, mimo że dotarły do zadowolonych klientów po klk godzinach. W statystykach widnieje liczba 85, chciałbym, aby ktoś przyznał się do błędu i to poprawił. Takie same "kruczki" mam z DPD.
Chodzi o zasady, dla mnie są ważne, ja ich przestrzegam, tego samego oczekuję od Państwa.
\BTW w dniu, kiedy pierwszy raz zgłosiłem sytuację, wyświetlały się jeszcze informacje: "przesyłka jutro", także na pewno nie pierwszy raz byliśmy inaczej (gorzej) potraktowani względem innych userów.
Może uczciwszą informacją jest "wysyłamy dziś", a nie "przesyłka jutro"?
Ominie się temat jakości kurierów i da się precyzyjną informację, wynikającą z deklaracji sprzedawcy. Od tego, czy rzeczywiście sprzedający wywiązuje się z deklaracji jest jednostronny system komentarzy, nie potrzeba nam tu algorytmów 😉
Do miłego.
PerfectService Inpost przed mikołajkami , a dokładnie środa - piątek miał poślizgi , natomiast w statystykach liczy się czas doręczenia, nic nie zrobisz , allegro postawiło na algorytmy , a z maszynami jak mówią dyskutować się nie da, U mnie w takie kleszcze wpadło duuuuużo więcej przesylek niż u Ciebie .. .nie poradzimy .
@Jemzdrowo24_pl @_Likos_ @ario872 Z uwagi na to, że odnotowujemy spore opóźnienia po stronie przewoźników, podjęliśmy decyzję o wydłużeniu wszystkich przewidywanych czasów dostawy o jeden dzień. Dlatego też dzisiaj żadnemu ze Sprzedających nie wyświetlamy oznaczenia "Kup do... Dostawa jutro".
Ta sytuacja nie będzie miała wpływu na działanie Programu Szybkich Wysyłek, więc dla zamówień w ramach Smart, wysłanych tego samego dnia i spełniających warunki tej akcji, oczywiście Sprzedający otrzymają rabat.
@_HolaOla_ Super, naprawdę teraz zrobiliście dobrą robotę!
Dziękuję za informację. Czyli jutro godzina wraca?
@_HolaOla_ ja akurat uwazam że jest to dużo bardziej uczciwe wobec kupujących niz dotychczas dzialający system
To co kupujący widzi teraz to : czas wysyłki dziś i dostawa od jutra do wtorku czyli czas przewoźników - 3 dni robocze. Jeśli otrzyma na jutro to super lecz dobrze ze kupujący ma informacje że może to byc odrobine dłużej.
Jak dla mnie system dużo lepszy niż pokazywana dotychczas - dostawa na drugi dzien z ktorej nie zawsze udawało sie przewoźnikowi wywiązać.
No i prawidłowo - jak ktoś ma jakieś wątpliwości - proszę o wskazanie przewoźnika, który oferuje dostawę w następny dzień po nadaniu - ne ma takiego. (Oczywiście oprócz Allegro). Np. u mnie kurier Inpost odebrał paczki dopiero o 17:30 (06.12.2021) i nie ma fizycznie takiej możliwości, żeby były dostarczone w dniu 07.12.2021.