Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gdzie się podziała pomoc allegro? KONTAKT Brak możliwości zamówienia rozmowy telefonicznej, brak możliwości napisania wiadomości, brak czatu, brak czat bot. Czy allegro już nie świadczy pomocy?
@sklepRTVSAT dalej jest https://allegro.pl/pomoc/kontakt 😄
@sklepRTVSAT Cześć! Po wejściu na stronę https://allegro.pl/pomoc/kontakt nie masz możliwości wyboru czatu/zamówienia rozmowy/kontaktu przez formularz?
W pierwszej kolejności zastosuj standardowy pakiet działań, czyli wyczyść pliki cookies, sprawdź działanie strony na innej przeglądarce i innym urządzeniu.
Jeśli problem wciąż będzie występował, to prześlij mi proszę zrzuty ekranu i daj znać, z jakiego urządzenia korzystasz.
Dzień Dobry, mam ten sam problem, nie wyświetla się sekcja kontaktu z Allegro. Czyszczone ciasteczka, dwa różne komputery, dwie różnie przeglądarki. Czy jeszcze coś można z tym zrobić, aby móc skontaktować się z Allegro?
Pozdrawiam
@ProVital Cześć. Swoje pytanie możesz zadać tutaj, na Gadane. Pomożemy Ci.
Jeśli chodzi o nieprawidłowy widok https://allegro.pl/pomoc/kontakt, to zgodnie z moją wcześniejszą prośbą - prześlij mi zrzuty ekranu i daj znać, z jakiego urządzenia korzystasz.
Korzystam z laptopa HP z systemem Windows 8 i Lenovo Windows 10.
screen wygląda tak:
@ProVital Dziękuję, czy możesz wykonać zrzut raz jeszcze ale z widocznym całym ekranem (łącznie z paskiem adresu URL)?
Oczywiście, poniżej zamieszczam:
@ProVital Wielkie dzięki! Jeszcze się upewnię - po kliknięciu w link https://allegro.pl/pomoc/kontakt zostajesz przekierowany na tę stronę https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/prawa-i-obowiazki-sprzedajacego?
Tak, ale wyświetla się następujący obraz:
@ProVital Czy masz możliwość wyboru ścieżki kontaktu? Jeśli jesteś sprzedającym, to kliknij proszę w kafelek "Sprzedaję". Następnie powinny pojawić się kolejne kafelki z możliwością wyboru tematyki sprawy, z jaką się zgłaszasz.
Na przykład: Sprzedaję --> Prawa i obowiązki sprzedającego --> Zwroty i reklamacje od kupujących:
Kiedy wybierzesz już kafelki, które dotyczą Twojej sprawy pojawi się lista z możliwymi formami kontaktu.
Po wybraniu dalszej ścieżki kontakt nadal się nie pojawia:
@ProVital Dziękuję za dopowiedzenie! Zgłosiłam to do działu technicznego, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Dziękuję
@ProVital Przekazuję prośbę z działu technicznego o zrzut ekranu strony kontaktowej (z wybranymi ścieżkami) wykonany w trybie Incognito: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Sprawdź również, czy kiedy wejdziesz w ten link: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=603fd405-2a43-4abf-83e7-243743286380, to czy wciąż nie będziesz widział możliwości wyboru formy kontaktu.
Pierwszy link w trybie Incognito:
W drugi link, już w normalnym trybie pojawia się kontakt:
@ProVital Możliwość wyboru formy kontaktu pojawi się dopiero wtedy, kiedy wybierzesz temat, spójrz:
Do ścieżki Sprzedaję --> Zarządzanie sprzedażą --> Opis oferty nie ma możliwości zamówienia kontaktu telefonicznego. Możesz skorzystać z pomocy mejlowej (przez formularz kontaktowy), z czatu lub zadać pytanie na Gadane 🙂
Tak, wiem. Ale wcześniejsze screeny pokazywały, że żadna ścieżka nie dała efektu i kontakt się nie pojawiał. Teraz jest już prawidłowo, dziękuję.
Pozdrawiam
@ProVital Cieszę się, że już możesz skorzystać z zakładki 🙂 Również pozdrawiam!
Ale jednak w tym miejscu (na screenie) nadal kontakt się nie pojawia, a wcześniej był. Czy teraz już nie będzie możliwości kontaktu z tego miejsca?