Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziwna sprawa. Tutaj: lista punktów odbioru znajduje się lista dodanych punktów odbioru do sprzedawanych produktów.
Niestety, część produktów które sprzedaję można odebrać 70km na zachód, a część u mnie.
Idąc dalej, nie ma możliwości dodania dwóch lub więcej niezależnych, przypisanych do produktów, punktów odbioru. A żeby było śmiesznie, co wczoraj sprawdziłem przy prawdziwej transakcji z odbiorem osobistym ale płatnością z góry, jeśli nie doda się żadnego punktu odbioru, "odbiór osobisty" dostępny będzie tylko na stronie z produktem PRZED ZAKUPEM - tam gdzie "dostawa". Natomiast NIE WIDAĆ nawet odbioru osobistego podczas zamówienia ! I gdzie tu logika ?
No dobrze. Więc to jest problem. Niespójność informacji - w jednym miejscu się wyświetla, w innym nie - oraz brak możliwości przypisania (np. jak na zasadzie metody dostawy: kurier, poczta polska itd..), np przy pomocy pola "select" do danego produktu konkretnego punktu odbioru (jeśli wybrano odbiór osobisty).
@Shadow_Angel Jeśli podasz kilka punktów odbioru, w opcjach dostawy klient zobaczy je wszystkie. Oczywiście dotyczy to ofert z opcją odbioru osobistego. Sugestię dotyczącą opcji przypisania konkretnego punktu do oferty, możesz zamieścić na tym forum. Wtedy trafi ona do odpowiedniego zespołu.
Jeżeli natomiast nie podasz żadnego adresu w tej zakładce, klient nie będzie mógł skorzystać z odbioru osobistego nawet wtedy, gdy taka informacja jest widoczna w ofercie. Dzieje się tak, ponieważ system nie może wówczas powiązać danych.
Jeżeli natomiast nie podasz żadnego adresu w tej zakładce, klient nie będzie mógł skorzystać z odbioru osobistego nawet wtedy, gdy taka informacja jest widoczna w ofercie.
A po co było to aż tak komplikować, utrudniać sprzedającemu udostępnienie, a kupującemu wybór odbioru osobistego? Zdaje się, że dawniej było znacznie łatwiej.