Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam, spotkał się ktoś z Was z sytuacją, kiedy opłacone zamówienie in post kurier - nie ma możliwości wygenerowania w managerze in post ? U dołu managera jest komunikat Nie znaleziono transakcji
In post zapoznaje się od rana z sytuacją a allegro wysyła mi procedury wysyłania paczek.
Proszę o podpowiedź co można zrobić bo czas leci a paczka nie nadana
Dzień dobry @agdnoe ,
w zaistniałej sytuacji proszę o wyczyszczenie plików cookie (pamięć podręczna przeglądarki), skorzystanie z innej przeglądarki i ponowne zalogowanie się na konto Managera Paczek.
Na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomat 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki - należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk „Szukaj”. Aukcja powinna się wówczas pojawić.
Import danych z aukcji Allegro może trwać do 8h.
Jeśli po wykonaniu powyższych czynności oraz upływie 8h problem dalej będzie występował, proszę o przesłanie wiadomości na adres pomoc@inpost.pl i podanie w niej następujących danych:
- screen z komunikatem,
- nazwa użytkownika Allegro Sprzedającego:
- nazwa użytkownika Allegro Kupującego:
- adres e-mail Sprzedającego (w naszym systemie):
- numer aukcji:
- ID płatności:
- data zakupu i płatności:
- nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):
W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.
Wszystko to zrobiłam. Dodatkowo zainstalowałam 2 dodatkowe inne przeglądarki i jest to samo. Przesyłki allegro inpost wchodzą bez kłopotu jedynie inpost kurier
Nie mam kolejnych 8 godzin, żeby nadać paczkę ona powinna dziś wyjechać ode mnie.