anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wygenerowania etykiety

agdnoe
#9 Pomysłodawca#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

 

 

Witam, spotkał się ktoś z Was  z sytuacją, kiedy opłacone zamówienie in post kurier - nie ma możliwości wygenerowania w managerze in post ? U dołu  managera jest komunikat Nie znaleziono transakcji

In post zapoznaje się od rana z sytuacją a allegro wysyła mi procedury wysyłania paczek. 

Proszę o  podpowiedź co można zrobić bo czas leci a paczka nie nadana

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @agdnoe ,

w zaistniałej sytuacji proszę o wyczyszczenie plików cookie (pamięć podręczna przeglądarki), skorzystanie z innej przeglądarki i ponowne zalogowanie się na konto Managera Paczek.

Na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomat 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki - należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk „Szukaj”. Aukcja powinna się wówczas pojawić.

Import danych z aukcji Allegro może trwać do 8h.

Jeśli po wykonaniu powyższych czynności oraz upływie 8h problem dalej będzie występował, proszę o przesłanie wiadomości na adres pomoc@inpost.pl i podanie w niej następujących danych:

- screen z komunikatem,

- nazwa użytkownika Allegro Sprzedającego:

- nazwa użytkownika Allegro Kupującego:

- adres e-mail Sprzedającego (w naszym systemie):

- numer aukcji:

- ID płatności:

- data zakupu i płatności:

- nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):

W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.

oznacz moderatorów

agdnoe
#9 Pomysłodawca#

Wszystko to zrobiłam. Dodatkowo zainstalowałam 2 dodatkowe inne przeglądarki i jest to samo.   Przesyłki allegro inpost wchodzą bez kłopotu jedynie inpost kurier

Nie mam kolejnych 8 godzin, żeby nadać paczkę ona powinna dziś wyjechać ode mnie.

 

oznacz moderatorów