anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakładka zwroty - jakiś błąd

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

Witam, 

Numer zamówienia: 158627c0-aaa6-11ed-90f0-fdd81d531dc5 
Nie można pobrać odstąpienia od umowy pomimo, że pracownik allegro w dyskusji twierdzi, że kupująca odstąpiła od umowy! 

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@sl-aw-ek UK nie określa w jaki sposób klient ma poinformować sprzedawcę o rezygnacji z zakupu  , wystarczy jak swoją wolę wyrazi we wpisie w dyskusji czy dowolny inny sposób .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek Czy możesz nagrać krótki film, który będzie pokazywał ten błąd? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ po prostu kupująca zgłosiła reklamację ale pracownik allegro twierdzi, że było to odstąpienie od umowy i informuje o tym w dyskusji 🤣

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek W takim razie poproszę o zrzut, gdzie będzie widoczna informacja o złożonej przez kupującą reklamacji oraz numer dyskusji, której dotyczy sprawa. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ podałem numer zamówienia, reklamacja została złożona przez formularz zwrotu allegro (pracownik allegro twierdzi, że było to odstąpienie - stąd "pomyślałem", że to jednak błąd), gdzie znajdę numer dyskusji? 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_  to chyba to - f31e3d72-51f8-4e26-9d17-cf625c2cb18e

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ 
Odpowiedź konsultanta w dyskusji który 2 krotnie poinformował, że kupująca odstąpiła od umowy i mamy zwrócić środki... 
"proszę o informację czy udało się pobrać oświadczenie o odstąpieniu od umowy?" 

Pracuje tam ktoś kto ma pojęcie o czym rozmawiamy? 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek Dziękuję, ale potrzebuję jeszcze login konta, którego dotyczy to zamówienie. Jeśli nie chcesz podawać go tutaj, podeślij go proszę na spolecznosc@allegro.pl 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ przesłane 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek Dzięki, mam 🙂 Żebym mogła zgłosić problem z nieaktywnym formularzem do pobrania oświadczenia, będę potrzebować filmiku, na którym będzie widać tę sytuację. Czy mogłabym Cię poprosić o jego przesłanie? Adres ten sam. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ jeśli klient wybrał reklamację do zwrotu to nic nie wygeneruje bo to u Was nie działa 😞

jdhd.jpg

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@kostas11 jaka reklamacja, o czym Ty piszesz !vivaldi_SXbOTCeNnJ.png

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ @kostas11  widzisz nie masz racji xD 

@_HolaOla_ XDDDD Poważnie? Nie widzisz tego, że podczas wypełniania formularza zwrotu kupująca wybrała REKLAMACJĘ która jest zupełnie bez zasadna o czym kupująca wspomina w dyskusji ... przed złożeniem reklamacji 🤣

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek tego nie napisałam, bo tę kwestię jeszcze wyjaśniam, więc daj mi proszę trochę czasu. Poprosiłam o filmik z nieaktywnym formularzem, bo to błąd, który musimy wyjaśnić osobno. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ Od początku bo widzę, że Pani się zagubiła. 
Kupująca podczas generowania zwrotu wybrała reklamację z tytułu niezgodności z umową. 
Teraz allegro twierdzi, że odstąpiła od umowy bez podania przyczyny. Naprawdę Pani uważa, że formularz powinien się wygenerować? 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@sl-aw-ek dobra już załapałem 😄 czemu wpuszczasz w maliny @_HolaOla_ 

@_HolaOla_ sami wprowadziliście do zwrotów - reklamację i sami się w dyskusjach gubicie, poprawcie to zgodnie z pomysłem https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zgłoś-swój-pomysł/dodajcie-do-druku-formularz-reklamacyjny/idi-p/5...

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek dostałam również od Ciebie drugiego maila ze screenem formularza, więc w tej kwestii wszystko jasne. Jeśli chodzi natomiast o meritum to dostałam wyjaśnienie od zespołu, że w tej sprawie kupujący jasno w treści dyskusji wskazał, że odstąpił od umowy, a w formularzu mógł błędnie wyklikać powód, na co wyraźnie wskazują na to jego pierwsze wypowiedzi: 

"Witam pisze poniewa mam problem zamówiliśmy spodnie i są dużo za duże na męża chcielibyśmy dokonać zwrotu nie są oderwane metki wszytko tak jak wysłane" - zwrot

"Prosiłabym bardzo niedsylanie spodni gdyż nie odpowiadają nam" - towaru który nie spełnia oczekiwań 

"Ponieważ chcieliśmy je zwrócić  jeżeli wybraliśmy nie właściwie ścieżkę zwrotu to przepraszamy" - wskazanie na pomyłkę  

"Dobrze dziękuję już złożyłam ten wniosek o odstąpienie od umowy pozdrawiam i życzę miłego dnia " - oświadczenie o odstąpieniu od umowy 


W związku z tym zakwalifikowaliśmy to jako odstąpienie od umowy (na co wskazują pogrubione słowa). Jeśli się z tym nie zgadzasz, masz oczywiście prawo reklamować to stanowisko. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ wszystko ok jest odstąpienie bez podania przyczyny ... gdzie mój formularz? 

oznacz moderatorów