Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Numer zamówienia: 158627c0-aaa6-11ed-90f0-fdd81d531dc5
Nie można pobrać odstąpienia od umowy pomimo, że pracownik allegro w dyskusji twierdzi, że kupująca odstąpiła od umowy!
@sl-aw-ek UK nie określa w jaki sposób klient ma poinformować sprzedawcę o rezygnacji z zakupu , wystarczy jak swoją wolę wyrazi we wpisie w dyskusji czy dowolny inny sposób .
@_HolaOla_ po prostu kupująca zgłosiła reklamację ale pracownik allegro twierdzi, że było to odstąpienie od umowy i informuje o tym w dyskusji 🤣
@_HolaOla_ podałem numer zamówienia, reklamacja została złożona przez formularz zwrotu allegro (pracownik allegro twierdzi, że było to odstąpienie - stąd "pomyślałem", że to jednak błąd), gdzie znajdę numer dyskusji?
@_HolaOla_ to chyba to - f31e3d72-51f8-4e26-9d17-cf625c2cb18e
@_HolaOla_
Odpowiedź konsultanta w dyskusji który 2 krotnie poinformował, że kupująca odstąpiła od umowy i mamy zwrócić środki...
"proszę o informację czy udało się pobrać oświadczenie o odstąpieniu od umowy?"
Pracuje tam ktoś kto ma pojęcie o czym rozmawiamy?
@sl-aw-ek Dziękuję, ale potrzebuję jeszcze login konta, którego dotyczy to zamówienie. Jeśli nie chcesz podawać go tutaj, podeślij go proszę na spolecznosc@allegro.pl
@_HolaOla_ przesłane
@sl-aw-ek Dzięki, mam 🙂 Żebym mogła zgłosić problem z nieaktywnym formularzem do pobrania oświadczenia, będę potrzebować filmiku, na którym będzie widać tę sytuację. Czy mogłabym Cię poprosić o jego przesłanie? Adres ten sam.
@_HolaOla_ jeśli klient wybrał reklamację do zwrotu to nic nie wygeneruje bo to u Was nie działa 😞
@kostas11 jaka reklamacja, o czym Ty piszesz !
@_HolaOla_ @kostas11 widzisz nie masz racji xD
@_HolaOla_ XDDDD Poważnie? Nie widzisz tego, że podczas wypełniania formularza zwrotu kupująca wybrała REKLAMACJĘ która jest zupełnie bez zasadna o czym kupująca wspomina w dyskusji ... przed złożeniem reklamacji 🤣
@sl-aw-ek tego nie napisałam, bo tę kwestię jeszcze wyjaśniam, więc daj mi proszę trochę czasu. Poprosiłam o filmik z nieaktywnym formularzem, bo to błąd, który musimy wyjaśnić osobno.
@_HolaOla_ Od początku bo widzę, że Pani się zagubiła.
Kupująca podczas generowania zwrotu wybrała reklamację z tytułu niezgodności z umową.
Teraz allegro twierdzi, że odstąpiła od umowy bez podania przyczyny. Naprawdę Pani uważa, że formularz powinien się wygenerować?
@sl-aw-ek dobra już załapałem 😄 czemu wpuszczasz w maliny @_HolaOla_
@_HolaOla_ sami wprowadziliście do zwrotów - reklamację i sami się w dyskusjach gubicie, poprawcie to zgodnie z pomysłem https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zgłoś-swój-pomysł/dodajcie-do-druku-formularz-reklamacyjny/idi-p/5...
@sl-aw-ek dostałam również od Ciebie drugiego maila ze screenem formularza, więc w tej kwestii wszystko jasne. Jeśli chodzi natomiast o meritum to dostałam wyjaśnienie od zespołu, że w tej sprawie kupujący jasno w treści dyskusji wskazał, że odstąpił od umowy, a w formularzu mógł błędnie wyklikać powód, na co wyraźnie wskazują na to jego pierwsze wypowiedzi:
"Witam pisze poniewa mam problem zamówiliśmy spodnie i są dużo za duże na męża chcielibyśmy dokonać zwrotu nie są oderwane metki wszytko tak jak wysłane" - zwrot
"Prosiłabym bardzo niedsylanie spodni gdyż nie odpowiadają nam" - towaru który nie spełnia oczekiwań
"Ponieważ chcieliśmy je zwrócić jeżeli wybraliśmy nie właściwie ścieżkę zwrotu to przepraszamy" - wskazanie na pomyłkę
"Dobrze dziękuję już złożyłam ten wniosek o odstąpienie od umowy pozdrawiam i życzę miłego dnia " - oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W związku z tym zakwalifikowaliśmy to jako odstąpienie od umowy (na co wskazują pogrubione słowa). Jeśli się z tym nie zgadzasz, masz oczywiście prawo reklamować to stanowisko.
@_HolaOla_ wszystko ok jest odstąpienie bez podania przyczyny ... gdzie mój formularz?