Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klient zakupił u mnie adapter i opłacił z góry. Jako wysyłka wybrał Inpost paczkomaty. Podał zagraniczny numer telefonu odbiorcy gdzie wiadomo inpost nie przetwarza numerów zagranicznych. Zamawiający podał w zamówieniu również polski numer który jest błędny i nie ma możliwości się dodzwonić. Zostały wysłane 2 maile z prośbą o kontakt lecz kontaktu brak. Czas wysyłki już leci i za chwilę będzie po czasie i jakość wysyłek spadnie.
Co powinnam w takiej sytuacji zrobić ? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wolałabym uniknąć negatywa za nie zrealizowane w terminie zamówienie nie z mojej winy.
@magger_online w takiej sytuacji nie możesz zrealizować zamówienia, ponieważ tak jak piszesz InPost nie zaakceptuje zagranicznego numeru telefonu.
W tej sytuacji proponuję wpisanie tego polskiego numeru przy generowaniu przesyłki. Rozumiem, że nie można się do niego dodzwonić, ale jeśli jest to polski numer to przejdzie na etykiecie, a kupujący otrzyma informację o przesyłce również w wiadomości e-mail lub w aplikacji InPost jeśli z niej korzysta.
Innym rozwiązaniem może być wyznaczenie kupującemu czasu na uzupełnienie danych, jeśli tego nie zrobi i anuluje to zamówienie, otrzymasz zwrot prowizji i wówczas zamówienie nie będzie liczone do jakości sprzedaży.
No niby tak ale odbiorca to kto inny niż kupujący więc podejrzewam, że ktoś kupił dla kogoś. Jeśli na maile nie odpowiada to nie mam pewności że odczyta maila od inpostu. Ja wyślę , przesyłki nie odbierze a ja poniosę koszty z tytułu wysyłki i jej powrotu bo przecież trzeba kupującemu zwrócić całość za zamówienie zgodnie z prawem.
Spróbuje wyznaczyć czas na uzupełnienie numeru telefon i jak nie uzupełni to anuluje zamówienie i zwrócę wpłatę. Ale jeśli klient wystawi negatywa za niezrealizowane zamówienie to rozumiem, że Wy jako allegro również anulujecie taką ocenę.
@magger_online rozumiem, nie mogę zagwarantować, że w takiej sytuacji ocena zostanie usunięta. Jeśli kupujący anuluje zamówienie to nie będzie mógł wystawić oceny, jednak usunąć negatywny komentarz możemy usunąć tylko w konkretnych przypadkach, więc dopóki tej oceny nie ma nie jestem w stanie odpowiedzieć, czy ocena będzie mogła zostać usunięta.
Ja też właśnie miałem taką sytuację: paczkomat, telefon zagraniczny stacjonarny. Wysłałem po prostu wiadomość z prośbą o podanie polskiego telefonu komórkowego i tyle. Na szczęście odpowiedź przyszła szybko i paczka wysłana.
Jak dostaniesz negatywa, to raczej powinni Ci go usunąć po przedstawieniu dowodu w postaci braku możliwości wysyłki ze względu na brak spełnienia warunków przewoźnika przez odbiorcę + próby kontaktu. Jeżeli tego nie zrobią, to tylko świadczy o tym jak wspaniały system komentarzy ma Allegro 🙂
Masz jeszcze jedną opcję, tj. zadzwonić pod ten numer międzynarodowy i wyjaśnić jaka jest sytuacja. Jeśli nie masz reakcji na maile, a drugi nr jest błędny, to moim zdaniem szkoda czasu i nerwów na zastanawianie się czy odbierze paczkę, czy nie.