Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak możliwości wysyłki dpd smart. Pojawia się informacja:
Błąd przetwarzania
Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej.
Czy ktoś w dniu dzisiejszym też ma taki komunikat?
Dziękuję za Wasze zgłoszenia! Problem jest już naprawiony i od 10:40 nie powinien już występować. Poproszę Was o poczekanie do tej godziny, następnie wyczyszczenie przeglądarek i ponowną próbę. Gdyby po tej godzinie (10:40) problemy dalej występowały poproszę o informację.
@la_nika nie działa nadal. Kręci się i kręci już minutę i nic.
nie jest - miela i nie da sie listu wygenerowac dpd
@-Outlet-Butik- @sl-aw-ek czy pojawia się jakiś komunikat? Czy po 10:40 wyczyściliście przeglądarkę? Mogą występować opóźnienia. Jeśli przesyłki się nie wygenerują, to podajcie proszę numery zamówień i prześlijcie zrzut ekranu.
@la_nika
271881c0-77ef-11ed-a2f5-ff6d41f2c2b6
275d1f30-798c-11ed-a663-cbdd52d610da - jak dasz zamów przesyłki - to miele i nic sie nie dzieje. Probuje teraz na innym kompie - to samo
Tak wyczyszczone przeglądarki , komputery i wszytsko coś się dało też wyczyściłem nawet biurko wyczyściłem chociaż brudne nie było, a tak poważnie wyczyszczone dwie przeglądarki , odpalony dodatkowy zapasowy komputer, i ...... kreci i mieli , meli i kreci i tak sobie to zaprytala w koło i bez efektu
ja nawet nogi wyczyściłem i dalej bez efektów 😉
Dalej nic nie działa, nie można nadać DPD i Poczty
jest o tyle lepiej że przechodzimy na strone gdzie są regulaminy, po kliknięciu zapisz ...... kręci się i kreci, kreci, kręci i mieli, mieli , mieli i tak cały czas mieli a listu przewozowego jak nie było tak nie ma bo ciągle mieli i kreci coś to allegro
AKTUALIZACJA 12.12.2022 - 11:12
Otrzymałam informację, że poprawka została wdrożona, ale systemy jeszcze się stabilizują i to powoduje obecne trudności. Poproszę Was jeszcze o cierpliwość. Rozumiem, że to niekomfortowe, ale musimy w tej chwili poczekać, aż wszystko wróci do normy.
Gdy tylko otrzymam potwierdzenie, że wszystko działa, wrócę tutaj z informacjami!
AKTUALIZACJA 12.12.2022 - 11:34
Problemy z Wysyłam z Allegro nie powinny już występować. Czasy odpowiedzi wróciły do normy, zamawianie paczek i podjazdów jest już możliwe.
Przepraszamy za trudności!
AKTUALIZACJA 12.12.2022 - 12:34
Jeśli pojawia się komunikat "An error has occured" usuńcie proszę przesyłkę, przy której występuje i spróbujcie wygenerować ją ponownie od początku.
to przedłuzycie na dziś zamawianie dpd ? bo ja czuje "dyskomfort" jak mi jutro negatywy poleca ?
@la_nika po 10 minutach pojawia się takie:
a u mnie coś takiego, ale fakt w końcu skończył mielić
@la_nika cierpliwość? Przecież o 10:40 problem miał być rozwiązany
Może chodziło o dzień jutrzejszy 😛
Wydłużony zostanie czas do zamówień i nadania paczek?
Kupujący zostaną powiadomieni, że z Waszej winy paczki nie wyjdą???
@la_nika Chyba pomyliły się Pani godziny
Mam teraz nadane dwa numery na jednej przesyłce ale żadnej etykiety nie mogę wydrukować czy mam usunąć jedną czy obie i nadać powtórnie ???? Czekać ?
@la_nika a teraz tak: