Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zwrot zleciłem 28.04 o godz. 14 i od tej pory jestem atakowany przez "trudną" klientkę dlaczego jeszcze nie dostała pieniędzy? a kwota jest spora, mówię, piszę że zwrot zleciłem a ona z awanturą że nie ma ani towaru ani pieniędzy żeby kupić gdzie indziej, wiem że przelewy nie są natychmiastowe ale dzisiaj jest kolejny dzien roboczy a wpłaty brak ? co jej powiedzieć że banki maja długą majówkę ?
poprawka: zwrot zleciłem o godz 13.03 28,04
Do 3dni a było dużo świąt. Także robiłem przelewy 28 i zaksięgowały się dzisiaj dopiero.
no ładnie kupujący wpłaca i dostaję kasę w czasie rzeczywistym a zwrot do 3 dni (rozumiem że roboczych) to kobieta może dostać zwrot dopiero jutro i oczywiście ja zbieram opier**l
tak, pieniadze płyną szybko tylko w jedną stronę 😞
no to moja klientka też powinna mieć dzisiaj wpłatę, może nie wie gdzie jej szukać ? podpowie ktoś? bo ja nigdy nie występowałem o zwrot kasy dla siebie
Może, najpierw jest mail od Allegro>był mail? później wracają one tam skąd wyszły, konto karta itd.
pewnie nie było maila bo inaczej by mnie nie pytała dzisiaj już trzeci raz "gdzie moje pieniadze"
Dopytaj jak płaciła?
a kiedy mija Twój termin na dokonanie jej zwrotu? Może masz jesczez czas i można ją na razie uciszyć tym, że jeszcze nie upłynał.
Poinformuj ją jak wygląda ów mail, bo zwykle taki mail jest tylko klient nie wie że to to....
Jak nie, to wyślij jej screena ze swoją wpłatą i odeslij do Allegro. Takich mamy klientów jkaich sobie Allegro wychodowało.
musi wejsć w swoje zakupy, rozwinąć szczegóły zwrotu
a jaka metodą zwracałeś?
Płatność obsługiwane w ramach usługi Przelewy24.
@ELEKTROMARKET zwrot posiada status zakończony, zatem kupująca powinna posiadać już środki. Najlepiej, aby to ona skontaktowała się z nami poprzez formularz.
dzięki serdeczne, śliczna moderatorko 😉
teraz pewnie troche was pomęczy (o ile nie znajdzie wpłaty)
Pewnie nie umie szukać, Allegro pomęczy a ty możesz otrzymać odpowiedni komentarz.