anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ile może trwać zwrot wpłaty kupującemu?

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

zwrot zleciłem 28.04 o godz. 14  i od tej pory jestem atakowany przez "trudną" klientkę dlaczego jeszcze nie dostała pieniędzy? a kwota jest spora, mówię, piszę że zwrot zleciłem a ona z awanturą że nie ma ani  towaru ani pieniędzy żeby kupić gdzie indziej, wiem że  przelewy nie są natychmiastowe ale dzisiaj jest kolejny dzien roboczy a wpłaty brak ?  co jej powiedzieć że banki maja długą majówkę ?    

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

poprawka: zwrot zleciłem o godz 13.03  28,04

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Do 3dni a było dużo świąt. Także robiłem przelewy 28 i zaksięgowały się dzisiaj dopiero.

oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

no ładnie kupujący wpłaca i dostaję kasę w czasie rzeczywistym a zwrot do 3 dni (rozumiem że roboczych) to kobieta może dostać zwrot dopiero jutro i oczywiście ja zbieram opier**l

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

tak, pieniadze płyną szybko tylko w jedną stronę 😞

oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

no to moja klientka też powinna mieć dzisiaj  wpłatę, może nie wie gdzie jej szukać ?  podpowie ktoś?  bo ja nigdy nie występowałem o zwrot kasy dla siebie 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może, najpierw jest mail od Allegro>był mail? później wracają one tam skąd wyszły, konto karta itd.

oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

pewnie nie było maila bo inaczej  by mnie nie pytała dzisiaj już trzeci raz "gdzie moje pieniadze"

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dopytaj jak płaciła?

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

a kiedy mija Twój termin na dokonanie jej zwrotu? Może masz jesczez czas i można ją na razie uciszyć tym, że jeszcze nie upłynał.

Poinformuj ją jak wygląda ów mail, bo zwykle taki mail jest tylko klient nie wie że to to....

Jak nie, to wyślij jej screena ze swoją wpłatą i odeslij do Allegro. Takich mamy klientów jkaich sobie Allegro wychodowało.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

musi wejsć w swoje zakupy, rozwinąć szczegóły zwrotu

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

a jaka metodą zwracałeś? 

oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

Identyfikator płatności

Płatność obsługiwane w ramach usługi Przelewy24.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ELEKTROMARKET zwrot posiada status zakończony, zatem kupująca powinna posiadać już środki. Najlepiej, aby to ona skontaktowała się z nami poprzez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

dzięki serdeczne, śliczna moderatorko 😉 

teraz pewnie troche was pomęczy  (o ile nie znajdzie wpłaty)

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pewnie nie umie szukać, Allegro pomęczy a ty możesz otrzymać odpowiedni komentarz.

oznacz moderatorów