ile może trwać zwrot wpłaty kupującemu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zwrot zleciłem 28.04 o godz. 14 i od tej pory jestem atakowany przez "trudną" klientkę dlaczego jeszcze nie dostała pieniędzy? a kwota jest spora, mówię, piszę że zwrot zleciłem a ona z awanturą że nie ma ani towaru ani pieniędzy żeby kupić gdzie indziej, wiem że przelewy nie są natychmiastowe ale dzisiaj jest kolejny dzien roboczy a wpłaty brak ? co jej powiedzieć że banki maja długą majówkę ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
poprawka: zwrot zleciłem o godz 13.03 28,04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do 3dni a było dużo świąt. Także robiłem przelewy 28 i zaksięgowały się dzisiaj dopiero.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
no ładnie kupujący wpłaca i dostaję kasę w czasie rzeczywistym a zwrot do 3 dni (rozumiem że roboczych) to kobieta może dostać zwrot dopiero jutro i oczywiście ja zbieram opier**l
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak, pieniadze płyną szybko tylko w jedną stronę 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
no to moja klientka też powinna mieć dzisiaj wpłatę, może nie wie gdzie jej szukać ? podpowie ktoś? bo ja nigdy nie występowałem o zwrot kasy dla siebie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może, najpierw jest mail od Allegro>był mail? później wracają one tam skąd wyszły, konto karta itd.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
pewnie nie było maila bo inaczej by mnie nie pytała dzisiaj już trzeci raz "gdzie moje pieniadze"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dopytaj jak płaciła?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a kiedy mija Twój termin na dokonanie jej zwrotu? Może masz jesczez czas i można ją na razie uciszyć tym, że jeszcze nie upłynał.
Poinformuj ją jak wygląda ów mail, bo zwykle taki mail jest tylko klient nie wie że to to....
Jak nie, to wyślij jej screena ze swoją wpłatą i odeslij do Allegro. Takich mamy klientów jkaich sobie Allegro wychodowało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
musi wejsć w swoje zakupy, rozwinąć szczegóły zwrotu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a jaka metodą zwracałeś?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Identyfikator płatności
Płatność obsługiwane w ramach usługi Przelewy24.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ELEKTROMARKET zwrot posiada status zakończony, zatem kupująca powinna posiadać już środki. Najlepiej, aby to ona skontaktowała się z nami poprzez formularz.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzięki serdeczne, śliczna moderatorko 😉
teraz pewnie troche was pomęczy (o ile nie znajdzie wpłaty)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pewnie nie umie szukać, Allegro pomęczy a ty możesz otrzymać odpowiedni komentarz.