Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak możliwości wysyłki dpd smart. Pojawia się informacja:
Błąd przetwarzania
Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej.
Czy ktoś w dniu dzisiejszym też ma taki komunikat?
Czyżby zima rozłożyła na łopatki tego BOX-a ?
Przez zawieszenie systemu nadały mi sie dwie etykiety na jednej paczce jedną chcę anlulowac ale i tak żadnej etykiety nie da się wydrukować .Czy anulowac obie i nadac od początku ???
Otrzymałam potwierdzenie, że problemy nie powinny już występować. Czasy odpowiedzi wróciły do normy, zamawianie paczek i podjazdów jest już możliwe. Zaktualizowałam rozwiązanie, ale dodatkowo przesyłam tę informację, aby każdy otrzymał powiadomienie.
Przepraszamy za trudności!
to ktoś ma chyba nie aktualne info bo u mnie cały czas kończy się to tak
i tak wyczyściłem przeglądarkę , zalogowałem się ponownie przeszedłem do zamówienia, zaakceptowałem regulamin klik.... w zamów przesyłki i mieli szybko tylko kończy komunikatem jak wyżej
potwierdzam, u mnie tez kończy się tak samo jak wcześniej.
Dalej nie działa
pokazuje się informacja
An error has occurred
Teraz znowu taka informacja poprzedza:
Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę.
Chciałem zgłosić inny błąd. Specjalnie odznaczyłem checkbox żeby nie dostawać powiadomień o odpowiedziach, a jednak dostaję.
Nadal nic nie działa. A najwięcej roboty po weekendzie 😠
@SNOORKI @mixpromocji @marcinvol @sl-aw-ek sprawdzamy to. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
Czekamy...
nie ma czasu na czekanie wlaśnie....
dokladnie a ja do nich pisze a oni pisza ze juz naprawione jest
Wracam z informacjami.
Usuńcie proszę przesyłki, przy których ten problem ("An error has occurded") się pojawił, a następnie spróbujcie ponownie.
Mamy potwierdzenie, że problem nie powinien się już ponownie pojawić.
caly czas to samo bez zmian
u mnie poszło.
@FUB_Step-Bud czy usunąłeś poprzednią przesyłkę? Dla pewności wyczyść proszę przeglądarkę i spróbuj ponownie wygenerować przesyłkę. Daj proszę znać, czy się udało, jeśli problem będzie dalej widoczny podaj proszę numer zamówienia.
zrobilem wszystko 78afbae0-77b2-11ed-9f20-0918d89f813c, ae9bab10-77ca-11ed-8668-d15e70c4417e, 1d4d6360-77cf-11ed-9edb-a7ae11f3960a
@FUB_Step-Bud dziękuję to, poprosiłam o sprawdzenie tych zamówień, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.