anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

BRAK MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA WNIOSKU O ZWROT PROWIZJI

MAMY ROZWIĄZANIE!
mazuronline24
#9 Pomysłodawca#

Witam, czy ktoś ma jeszcze problem ze złożeniem wniosku o zwrot prowizji od transakcji która nie doszła do skutku??

LINK DO SCREENA JAK TO WYGLĄDA -> https://drive.google.com/open?id=1r51GLkVdiqKBi6NeikLz8qWWdyXmXxeH

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
Vryko
#18 Luminarz#

Za wcześnie..?

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
mazuronline24
#9 Pomysłodawca#

Jest jakiś termin w regulaminie po którym mogę UPOMNIEĆ się o zwrot?

oznacz moderatorów
Vryko
#18 Luminarz#
oznacz moderatorów
mazuronline24
#9 Pomysłodawca#

Dzięki.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@mazuronline24 u mnie działa właśnie złożyłem wniosek i poszedł bez problemu, może już był składany do tego produktu lub za wcześnie ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mazuronline24
#9 Pomysłodawca#

Nie, nie był. Przez MSAllegro nie idzie, przez allegro też nie idzie. Transakcje z 22.05. Brak wpłaty itd.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Odczekaj 7 dni, czasem jest to konieczne.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mazuronline24 Spróbuj nieco inną metodą: 

  1. Przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek. 
  2. Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.

  3. Zaznacz produkty, które dotyczą tej transakcji. 

  1. Kliknij [Złóż wniosek].
   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
mazuronline24
#9 Pomysłodawca#

Tak, właśnie robię. A jest inna metoda??

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mazuronline24 Na podstawie fragmentu zrzutu ekranu, który tutaj dołączyłeś nie jestem w stanie zgadnąć, w którym momencie pojawił się problem, a metod złożenia wniosku o zwrot prowizji jest kilka, datego też wskazałam ścieżkę, której powinieneś użyć. Tak jak napisał już @xyz96, poczekaj proszę 7 dni i wówczas złóż wniosek. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów