Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co robić w przypadku braku odbioru paczek. Gdzie to zgłaszać? Nie ma sensu dzwonić na infolinię, są jedynie w stanie wysłać informacje do centrali na którą nikt nie odpowie. Co w takim razie zrobić? Jest nowy kurier na rejonie, nie ma z nim kontaktu więc bezpośrednio też się z nim nie skontaktuje.
@sklep_maxbody podaj proszę numer niezrealizowanego podjazdu.
1016266656
@sklep_maxbody dziękuję! Przewoźnik potwierdził, że zlecenie jest aktualne i wydane dla kuriera, dlatego jeszcze dzisiaj powinien podjechać po przesyłki.
Jeśli skontaktujesz się z Działem Obsługi Klienta InPost będą mogli podać Ci numer telefonu bezpośrednio do kuriera.
Przecież jest godz. 19 niech się przewoźnik zastanowi co mówi, nikt dzisiaj nie przyjedzie a ja też nie będę całą noc czekał. Numer telefonu, który mi podali nie odpowiada.
@sklep_maxbody otrzymałam odpowiedź, że proszą Cię o kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu weryfikacji poprawności otrzymanego numeru telefonu oraz sugerują jednak oczekiwać kuriera, ponieważ zlecenie jest nadal aktualne.