Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Żąda zwrotu pieniędzy, wkręca mu taśmę jedna z kieszeni decka. Odpisuję, nie ma problemu, nie minęło jeszcze 2 tyg. od doręczenia, więc jeśli nie chce naprawy, niech zrobi zwrot towaru, bez podania przyczyny, akceptujemy to i zwrócimy pieniądze. Klient ochłonął, mamy kontakt SMS, zgłosił zwrot towaru przez formularz. Zakończył Dyskusję m/w po 2 godz. od założenia. Czekamy na zwrot towaru... OK. 😉
Aż tu nagle dziś, 2 dni później zgłasza się do mnie "Reklamacja" i pisze do mnie: "Dzień dobry,
Kupujący nadal czeka na Twoją odpowiedź dotyczącą zwrotu reklamowanego towaru. Sugerujemy, aby decyzja w sprawie odesłania towaru została podjęta w ciągu 3 dni od daty otrzymania reklamacji (do 17:51, 1 paź 2025)."
Próbuję się zalogować na tę "Reklamację" ale nie mogę bo mam konto "niefirmowe" ;-), zaloguj się kontem firmowym - ale ja nie chcę 😉 . To na prawdę kupa d3bili pisała te regulaminy i regulacje.
A propos, słyszałem , że AIIegro zaczyna traktować swoich pracowników równie dobrze jak swoich sprzedawców, jeśli tak pracują, to nawet mi nie żal...
Jak mam zamknąć reklamację, bez zamiany konta na "firmowe"?
Zlej to. Kupujący zgłosił zwrot towaru, towar nie należy już do niego nic nie wnosi czy coś tam napłodzisz czy nie.
@vintage_shop_eu skonsultuję Twój przypadek i wrócę z odpowiedzią.
@vintage_shop_eu czy mogę prosić o doprecyzowanie, jak dokładnie wchodzisz w ten zwrot? Nasz dział techniczny próbował odtworzyć działania i problem nie wystąpił - do procesu reklamacji można wejść zarówno z konta (prywatnego) allegro, jak i z linków mailowych. Czy zakup i reklamacja na pewno były zrealizowane na tym koncie?
Witam.
Nie w zwrot a w reklamację. W zwrot wchodzę bez problemu, właśnie dziś dotarła przesyłka, została rozpakowana, usterka potwierdzona i wysłano zwrot środków . Tu działa wszystko OK. Mamy już potwierdzenia przelewu itd.
Jak pisałam pojawił się wczoraj mail od działu "Reklamacja" o treści jak na foto 1. a Gdy klikam na buton "Przejdź do reklamacji" to wyświetla mi się komunikat z obraza nr 2. Inie usuwajcie fotek bo mój nick jest również widoczny w dyskusji 😉
A dziś kolejna zajawka z pudełka "REKLAMACJA". Mimo, że otrzymałem przesyłkę zwrotną, i że otrzymałem już nawet zwrot prowizji kilka godzin temu, bo zwróciliśmy środki klientowi natychmiast. 😉
"Niezły tam macie siostry burd3I w tym Archeo"
Już Ci napisałem... Zlewasz. Ani polskie prawo, ani szanowne Allegro nic Ci w tym temacie nie zrobi.
@vintage_shop_eu dziękuję za to informacje, ale jako prywatny sprzedający możesz zignorować te maile.
A co, jeśli przekształcę konto na firmowe?
@vintage_shop_eu Wtedy będziesz musiał zapoznać się z prawami i obowiązkami przedsiębiorcy.
To wiem, już przerabialiśmy to, chodzi mi o to co w tym konkretnym przypadku. Jestem przedsiębiorcą i prowadzę działalność, ale wkurza mnie to jak AIIegro traktuje małe firmy, dlatego się męczę w takiej "hybrydzie" póki co". Ale ograniczają dostęp do serwisu sprzedawcom prywatnym, nie wiem jak się mają do tego prawa konsumenta... Mam nadzieję, że nie da się wszystkiego załatwić gów... "Regulaminem" manipulując sprzedającymi za pomocą kombinacji przepisów prawa i wewnętrznych regulaminów, których jak nie zaakceptujesz - to "spieprzaj dziadu".
@vintage_shop_eu dodam do odpowiedzi Oli, że obecnie jako prywatny sprzedający, możesz przejść do dyskusji, aby zobaczyć treść reklamacji.
Nie ograniczamy prywatnym sprzedającym dostępu do serwisu, wciąż możesz prowadzić sprzedaż na allegro.pl, nawet jeśli nie masz konta firmowego.
"Nie ograniczamy prywatnym sprzedającym dostępu do serwisu, wciąż możesz prowadzić sprzedaż na allegro.pl, nawet jeśli nie masz konta firmowego."
No to powiedz mi miła Pani, jak sprzedać magnetofon kasetowy, np. marki SONY, gdy zobaczę komunikat jak ten poniżej:
To jak? Ograniczacie, czy nie? 😄 Podkreślam - sprzedaż w serwisie "allegro.pl". Nie na to się umawialiśmy ja i allegro.pl , kiedy zakładałam konto.
Wracając do sedna, przy próbie logowania do Reklamacji mam komunikat jak poniżej:
No przecież nie robię tych screenów w programie graficznym ;-), nie mam na to za bardzo czasu ani chęci.
Z poważaniem
@vintage_shop_eu okej, marki chronione mogą sprzedawać tylko sprzedający z kontem firmowym, mając konto prywatne możesz wystawiać oferty z przedmiotami tych marek tylko na Allegro Lokalnie.
A czy tutaj widzisz treść reklamacji?
Jakie marki chronione ? To bzdurny wymysł Allegro, (pod płaszczykiem ochrony znaków towarowych) żeby ograniczyć dostęp do funkcjonalności jak powiedziano wcześniej. A "tutaj" widzę tylko listę dyskusji
@vintage_shop_eu a czy jak wejdziesz w konkretną dyskusję, to widzisz treść reklamacji?
Tak jak pisaliśmy, wiadomości e-mailowe, jakie od nas otrzymujesz na temat reklamacji, jako prywatny sprzedający możesz ignorować, natomiast treść reklamacji od kupujących znajdziesz w dyskusjach.
Nie, nie widzę, coś tam było w trakcie, kiedy dyskusja została otwarta, przyszedł mail pt: "Nowa reklamacja - odpowiedz kupującemu" klient zgłosił reklamację i rozpoczął dyskusję, jako osobny mail. A jak próbuję wejść na reklamację to screen j.w.
@vintage_shop_eu gdy wybierzesz status dyskusji "rozwiązane" (ponieważ w tej chwili wszystkie dyskusje na Twoim koncie mają taki status) zobaczysz rozwiązane dyskusje, które założyli Ci kupujący, gdy wejdziesz w konkretną, zobaczysz informacje o złożonej przez tego kupującego reklamacji.
Dzięki za zaangażowanie, ale nie. Nie masz racji. Wszystko co widzę poniżej:
@vintage_shop_eu a na samym początku dyskusji?
Powinna tam być widoczna jako pierwsza wiadomość informacja z powodem założenia dyskusji, przedmiotem, którego ta dyskusja dotyczy, wiadomością od kupującego oraz oczekiwanym rozwiązaniem wraz z warunkami reklamacji.