Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Żąda zwrotu pieniędzy, wkręca mu taśmę jedna z kieszeni decka. Odpisuję, nie ma problemu, nie minęło jeszcze 2 tyg. od doręczenia, więc jeśli nie chce naprawy, niech zrobi zwrot towaru, bez podania przyczyny, akceptujemy to i zwrócimy pieniądze. Klient ochłonął, mamy kontakt SMS, zgłosił zwrot towaru przez formularz. Zakończył Dyskusję m/w po 2 godz. od założenia. Czekamy na zwrot towaru... OK. 😉
Aż tu nagle dziś, 2 dni później zgłasza się do mnie "Reklamacja" i pisze do mnie: "Dzień dobry,
Kupujący nadal czeka na Twoją odpowiedź dotyczącą zwrotu reklamowanego towaru. Sugerujemy, aby decyzja w sprawie odesłania towaru została podjęta w ciągu 3 dni od daty otrzymania reklamacji (do 17:51, 1 paź 2025)."
Próbuję się zalogować na tę "Reklamację" ale nie mogę bo mam konto "niefirmowe" ;-), zaloguj się kontem firmowym - ale ja nie chcę 😉 . To na prawdę kupa d3bili pisała te regulaminy i regulacje.
A propos, słyszałem , że AIIegro zaczyna traktować swoich pracowników równie dobrze jak swoich sprzedawców, jeśli tak pracują, to nawet mi nie żal...
Jak mam zamknąć reklamację, bez zamiany konta na "firmowe"?
Już mi się nie chce bić piany, dostaję kretyńskie maile/informacje o nierozwiązanej reklamacji, mimo, że wyjaśniłem problem, klient zamknął dyskusję jako rozwiązaną, odesłał towar, oddałem klientowi wpłatę, otrzymałem zwrot prowizji... To jest Wasz burd3I.
Dziękuję za zaangażowanie Moniko, ale dość o tym, powiedz jaka pogoda w Poznaniu? 😉
@vintage_shop_eu zgoda 😉
W Poznaniu czuć, że jesień nadciąga, tylko 7 stopni i deszczowo ☁️
Spokojnego wieczoru!