Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.
Taki komunikat pojawia mi się przy próbie stworzenia paczki. Czy jest jakiś problem? Dodam tylko że przed 12 wszystko było ok i bez problemu generowałam etykiety.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ u mnie to samo
https://downdetector.pl/status/inpost/
Tak, inPost padł.
U mnie podobnie. Nagle przestało działać.
Niestety, u nas też.
Manager paczkomatów też nie dziala
Potwierdzam. Mam to samo
To samo u mnie, problem z API
U mnie menadżer ożył.
Nadal nie działa 😞
U mnie poszło, ale do kilku zamówień wygenerowało się kilka etykiet
U mnie nadal ten sam komunikat.
U mnie teraz widzę, że utworzyło 5 różnych etykiet na tą samą paczkę ( jedna prawidłowa w smart a reszta poza smart) teraz muszę pisać o zwrot środków za pozostałe 4?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy jest jakiś awaria? Możecie nas o tym poinformować?
Ma ktoś jakieś wtyki w Inpost, może jakieś informacje nt przybliżonego czasu usunięcia awarii ?
u mnie to samo,
Wygenerowało mi 5 numerów listów przewozowych do jednego zamówienia (w tym jeden poprawny w Smart). Muszę to teraz gdzieś zgłosić, żeby nie płacić za te 4 powielone?
Co się dzieje że jest zablokowane nadawanie inpost paczkomaty . Jest zablokowane i nie można utworzyć etykiety