Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Z DHL korzystamy tylko do wysyłki do Czech. Pomimo zamawiania podjazdu kilka razy w ciągu ostatnich dwóch tygodni kurier nie pojawił się. Już mam pierwszą dyskusję od zniecierpliwionego Czecha.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ miłe Panie zerkną co jest nie tak?
Dziękuję i pozdrawiam
@KONIGINpl Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
Sytuacja się wyjaśniła. Po tygodniu prób udało mi się dodzwonić do lokalnego oddziału.
Okazało się, że dostają nasze zlecenia podjazdu ale postanowili je zignorować bo kurier w rejonie ma za dużo pracy😅
Więc i takie rzeczy mają teraz miejsce.
Ale skoro już się wyjaśniło może pomożesz mi wyjaśnić dlaczego weryfikacja naszego konta do obsługi rynku czeskiego trwa tak długo?
@KONIGINpl Chodzi Ci o weryfikację danych do wypłat?
Dokładnie, żółty trójkącik obok numeru rachunku.
@KONIGINpl konsultuję już Twoje zgłoszenie. Wrócę z odpowiedzią najszybciej jak to możliwe. 🙂
@KONIGINpl otrzymałam informację, że Twój przelew do nas nie dotarł, stąd komunikat, o którym wspomniałeś. Proszę, wykonaj go raz jeszcze w celu weryfikacji. 🙂
Bardzo dziękuję za interwencję.