anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
4 ODPOWIEDZI 4

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @casa-mia-pl. Proszę, abyś napisał do nas w tej sprawie przez formularz. Nasi doradcy skontaktują się z przewoźnikiem, aby ustalić  przyczynę opóźnień i przekażą zamówienia do wykluczenia ze statystyk. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

casa-mia-pl
#9 Pomysłodawca#

Formularz wypełniony, ale znając życie z strony DPD będzie bajka o tym, że to nie ich wina i sprawie zostanie ukręcony łeb. Dlatego też informuję iż posiadamy nagranie z monitoringu, że przesyłki czekały gotowe przed godziną graniczną i mimo to kurier mimo zlecenia stałego nie zjawił się po przesyłki. Możemy przesłać zapis danego dnia z kamer, aby dowieść swojej racji.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@casa-mia-pl, rozumiem. Podeślij wszelkie materiały w formularzu kontaktowym. To przyspieszy weryfikację.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

casa-mia-pl
#9 Pomysłodawca#

Jakiś pomysł jak przesłać nagranie z dnia, mające kilkanaście GB? Pojemność załączników jest mocno ograniczona. Czy też dołączyć zrzuty ekranu z monitoringu z powiedzmy godziny 13, że wszystko było gotowe i czekało na odbiór?

oznacz moderatorów