Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam serdecznie,
W dniu wczorajszym kurier DPD nie podjechał po przesyłki, bardzo proszę o wyłączenie z statystyk poniższych zamówień:
Cześć @casa-mia-pl. Proszę, abyś napisał do nas w tej sprawie przez formularz. Nasi doradcy skontaktują się z przewoźnikiem, aby ustalić przyczynę opóźnień i przekażą zamówienia do wykluczenia ze statystyk.
Formularz wypełniony, ale znając życie z strony DPD będzie bajka o tym, że to nie ich wina i sprawie zostanie ukręcony łeb. Dlatego też informuję iż posiadamy nagranie z monitoringu, że przesyłki czekały gotowe przed godziną graniczną i mimo to kurier mimo zlecenia stałego nie zjawił się po przesyłki. Możemy przesłać zapis danego dnia z kamer, aby dowieść swojej racji.
@casa-mia-pl, rozumiem. Podeślij wszelkie materiały w formularzu kontaktowym. To przyspieszy weryfikację.
Jakiś pomysł jak przesłać nagranie z dnia, mające kilkanaście GB? Pojemność załączników jest mocno ograniczona. Czy też dołączyć zrzuty ekranu z monitoringu z powiedzmy godziny 13, że wszystko było gotowe i czekało na odbiór?