Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich,
W ostatnich dniach miałam taką sytuację - nie było widoczne powiadomienie allegro przy wiadomościach przez co przeoczyłam pytanie o ofertę. W dodatku wiadomość wyglądała jak przeczytana (komputer z windows)
Zgłosiłam sprawę do allegro a Pani z obsługi kazała mi wyczyścić ciasteczka ale..
Podobna sytuacja miała później również na telefonie z androidem na szczęście zaglądałam nawet bez powiadomień i odpisałam w terminie.
Skoro mamy działać z udoskonaleń allegro to czemu mamy odpowiadać za ich funkcjonowanie?
Punktacja spadła mi przez 1 wiadomość o ponad 500 punktów i chciałabym znać odpowiedź, czy jestem nierzetelnym sprzedawcą?
Sprzedaż poszła w łeb a portal umywa ręce.
Ktoś pewnie mi odpisze, że powinnam na pocztę zaglądać. Ale ja uważam, że skoro serwują nam takie luksusy to powinny być niezawodne?
Miał ktoś podobną sytuację?
@Top-F, czy możesz podać login konta, którego to dotyczy? Widzę, że masz ich kilka. 🙂 Jeśli nie chcesz podawać tego tutaj, możesz napisać na spolecznosc@allegro.pl
Nie chcę podawać loginu, mogę podać nr zgłoszenia: 24896737
Znowu powtórka z sytuacji, wyczaiłam powiadomienie na poczcie gmail i kiedy weszłam przez komputer powiadomienia wiadomości nie było! Powiadomienia z dzwoneczka działają.
Ciastka były czyszczone i nic to nie pomogło.
@Top-F Widzę, że zgłosiłaś tę sprawę przez formularz, przesyłając również zrzuty ekranu, dlatego proszę, żebyś poczekała na odpowiedź mailową.
Witam. Ja miałam właśnie taka sytuacje . Kupujący otworzył dyskusje z pretensjami ze nie wysłałam towaru za który zapłacił a ja nawet nie wiedziałam ze jest sprzedany . Może wypadałoby wysłać powiadomienie skoro pobierana jest prowizja od sprzedaży jak robią to inne serwisy sprzedażowe
Ja miałam taką sytuację, odpisuje na wszystkie wiadomości, przeoczyłam JEDNĄ i właśnie przez to zabrano mi status super sprzedawcy. Odzyskałam dopiero po miesiącu, uważam to za przegięcie. Często też dostaję propozycje współpracy, oferty itp. i wg. allegro muszę odpisać nawet na takie pytania. Chore to.
@Pszczola2013 Chore to jest to że nawet na bezsensowne pytania typu "mogę dać tyle i tyle" muszę odpowiadać a nawet jak klient napisze "dziękuję za udaną transakcję ,jestem z niej bardzo zadowolony " a ja nie odpowiem to spadam na dno w tej całej punktacji . To że w natłoku wiadomości coś się przegapi to nie może być powodem do miesiąca dyskwalifikacji . Tak jak piszesz jest to chore i niestety ale leku na to jeszcze nie ma.
Oczywiście, że chore robią z nas idi-otów i tyle. Żadnej stabilności na tym portalu, można w każdej chwili pójść z torbami. Kiedyś to było stabilne, źródło dochodu a teraz przez byle g... można stracić wszystko. Taki jest problem,że ja nie przeoczyłam.I tu mnie boli najbardziej w tej sytuacji...Żadnego szacunku do sprzedawców, a my bardzo ciężko pracujemy na ich chleb.Przez ostatnie lata tylko podwyżki i musztra. Może serwis zamierza nas wygryść i sprzedawać sam ? Ma już swoje sklepy, prawda? Po tej sytuacji zaświeciła mi się czerwona lampka.
Witam Wszystkich . Zgłosiłam dziś problem na pomoc allegro. W odpowiedzi usłyszałam że trzeba usuną "ciasteczka" i przeinstalować aplikację .Dziwne nic jeszcze nie zrobiłam a na aplikacji przyszło powiadomienie o czekającej paczce czego wcześniej nie było. A poza tym na moją informację że inni użytkownicy też nie otrzymują powiadomień usłyszałam że użytkownicy nie zgłaszają problemu. Wiec komentarz zbędny. Pozdrawiam wszystkich