Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Baba otwiera mi dyskusję, status płatności "w toku". Przecież to powinno być systemowo zabronione. Ładnie tłumaczę, że wpłata, o ile faktycznie jej dokonała nie została realizowana, stąd brak wysyłki towaru. Ona dołącza Print Screen ze zdjęcia blokady (czyli uznania środków na jej koncie w banku) jako rzekomy dowód zapłaty?! używając przy tym wulgaryzmów jakoby allegro miało ją nieraz już w______ać na kasę?
Być może zakupy na Allegro nie należą do zbyt łatwych, ale nie sądzę żeby trzeba było spinać się na wyżyny intelektu, a rozpoznanie różnic w zakresie uznania bądź obciążenie środków na rachunku nie wymagają chyba zdania matury, co?
Napisz tutaj https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c poproś moderatora dyskusji o interwencje. Napisz grzecznie że towar wyślesz po zaksięgowaniu wpłaty lub zaryzykuj i wyślij przed zaksięgowaniem jeżeli obawiasz się negatywa.
TATLOK napisałbym Ci ,, witaj w allegro ,, , ale jesteś już tu długo i czas się uodpornić .
@mdrogeria Nie da się 🙂 To tak nie działa jak szczepionki. Zawsze wychodzę z założenia, parafrazując "DESIDERATĘ" że na świecie są są mądrzejsi i głupsi ode mnie. Ale aż tak ? Dlaczego tak rzadko trafiam na tych pierwszych.
@TATLOK To jest przedświąteczna głupawka połączona z histerią. Jak to przeżyję to przeżyję wszystko 🤣 U mnie mistrza ma klient, który zadzwonił o 3.30 nad ranem poinformować, że kupił książkę.
@TATLOKNo cóż, ja bym na Twoim miejscu wywołał Allegro do tablicy w dyskusji i niech wyjaśni gdzie pieniądze i przeprasza potem za całe zamieszanie 😉
Pieniądze są na koncie klientki, która dostarczyła dowód w postaci print screenu z listy operacji, tylko nie potrafiła zrozumieć, że uznanie środków na jej koncie to nie to samo co obciążenie i zapłata. Bank nie zrealizował płatności, ale rozumiem, już że za wszystko odpowiada sprzedawca na Allegro.
@TATLOK Podaj mi proszę numer tej dyskusji. Sprawdzę, co możemy tutaj poradzić.
@_HolaOla_ dzięki za chęci, ale dyskusja nie ma numeracji (albo ja jej nie widzę). Jeśli możesz to sprawdź na moim koncie sprzedażowym: koltat - jest tylko jedna dyskusja w toku. Pozdrawiam
@TATLOK Tak, już mam, dziękuję. Poprosiłam Cię o numer, bo dyskusja dotyczy innego konta, niż to z którego tutaj piszesz, więc nie byłam w stanie jej namierzyć. Poprosiłam już naszego pracownika o wypowiedź w tej dyskusji.
😀 Jesteś cudowna
@TATLOK Dziękuję, wydrukuję sobie Twój komplement i ozdobię w ramkę, żeby o tym nie zapomieć 😊 A tak na poważnie, nasz pracownik już zabrał głos w dyskusji, więc mam nadzieję, że sprawa szybko się zakończy.
@TATLOK po prostu Ola wie u kogo interweniować 😃