anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak w cenniku wysyłki do USA

konto zamknięte
Nie dotyczy

Witam.

Czy można do cennika dopisać wysyłki do USA?

Wielu kupujących rezygnuje z zakupu, gdyż brak USA w cenniku odbierają jako brać możliwości lub chęci ze strony sprzedającego na wysyłkę przedmiotów do USA.

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte Dziękuję za sugestię. Przekazałam ją do osób odpowiadających za wprowadzanie zmian. Niestety nie mogę dzisiaj potwierdzić, że w najblizszym czasie pojawi się opcja dodania cennika dostawy do USA. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@nat_not 

Dzięki. Mogłabyś im przekazać jeszcze inną sugestię. Dodanie opcji wysyłka za granicę do wszystkich krajów. Wtedy sprzedający wybierając tą opcję wpisuje jeden koszt wysyłki do wszystkich krajów. Znacznie to ułatwia pracę sprzedającym. Często korzystałem z tej opcji na **piiip**.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@konto zamknięte ja też często tam wysyłam ale ustaw sobie jednakowy cennik na wysyłki zagraniczne i klient ze stanów(tak robią u mnie) klika sobie np.Niemcy .ceny są podobne jak w Europie 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@mwmonety 

Zgadza się, również tak robię, ale to są amerykanie, a ich poczucie narodowości jest bardzo wysokie. Większość uważa tak: nie masz wysyłki do USA, to my nie będziemy u ciebie kupować. Tak naprawdę oni sobie nie wobrażają nawet takiej sytuacji, że poprostu w systemie nie ma opcji USA, to nie możliwe ... opcja jest, a ty jej nie zaznaczasz, czyli nie chcesz naszych pieniędzy, a my nie chcemy ciebie ...

Mam okazję z nimi rozmawiać i tak to widzą.

 

oznacz moderatorów