Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam, w zakładce " mój asortyment" mam aktywne wszystkie rozmiary( od 30 do 42), lecz w widoku oferty widoczne są tylko od 30 do 34, klikając z pozycji mój asortyment na link do nie widocznej oferty przenoszę się do oferty dokładnie z tym rozmiarem w ogóle nie połączona z resztą rozmiarów. Sprawa dotyczy wielu ofert. W zakładce wielowariantowość też nie mogę nic zdziałać, nie widzi tych ofert. Przykładowy nr oferty 10510786107, a tu nr oferty, która powinna być połączona wg rozmiaru z pozostałymi 10510803387. Dlaczego wszystkie rozmiary nie są połączone? Proszę o pomoc
@Swiat_Spodni_M_I to dotyczy wszystkich, coś pewnie ro$%^&& ale sami nie wiedzą co i mają to gdzieś.
@Swiat_Spodni_M_I abym mogła skierować Twoje zgłoszenie do konsultacji, podaj proszę numery wszystkich ofert, które są ze sobą połączone w dany wariant oraz tych, które powinny, ale nie są połączone z tym wariantem. 🙂
Ofert jest dużo, ciężko mi wyszczególnić wszystkie. Dla przykładu podam jeden wzór: widoczne są:
10509550279, 10510691657, 10510763300, 10510768844, 10510786107, w tym widoku widoczne powinny być jeszcze : 10510799078, 10510803387, 11086167848, 11086184002. Proszę o szybką reakcję, również do pozostałych ofert. Poprzez brak dostępności całego asortymentu, sprzedaż przez weekend spadła o połowę, przez co niestety nie jestem w stanie na tą chwilę opłacić faktury za usługi Allegro.
@Swiat_Spodni_M_I konsutluję Twoje zgłoszenie, ale zaznaczę, że nie będziemy w stanie interweniować w pozostałych ofertach, których nie wskazałeś.
Dodam numery jeszcze jednej oferty. Są widoczne :11132811895, 10517041361, 10517055708, 10916893517. Oferty te powinny być połączone wg rozmiaru z ofertami : 10517060301, 10517066931, 10517075665, 10916861067
Udało się coś ustalić w tej sprawie?
Trzeba oznaczać Panią moderator, wówczas jest odrobinę większa szansa na uzyskanie odpowiedzi.
@w_kiwi
@Swiat_Spodni_M_I przykro mi, wciąż czekam na odpowiedź w sprawie. Jak tylko się czegoś dowiem, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
@Swiat_Spodni_M_I Ja już mam odpowiedź z działu technicznego, cytuję:
"Mamy dwa rozwiązania tego problemu. Mogę ręcznie usunąć Państwu aktualne powiązania wariantów, wtedy będą je Państwo musieli ponownie połączyć. Natomiast mogę to wykonać od ręki.
Lub mogę zgłosić sprawę do działu, który zajmuje się takimi błędami technicznymi, naprawią oni to, jednak może to chwilę potrwać.
Proszę o decyzję w tej sprawie w odpowiedzi mailowej."
Ogólnie problemy z wielowariantami są od roku, wiecznie coś się rozłącza, przełącza, czegoś nie widać ... szkoda gadać.
Dziękuję za odpowiedź, proszę o rozłączenie ofert, połączę je sobie na nowo po usunięciu .