anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak Wpłat od Allegro Czechy

karoolok
#7 Wielbiciel#

Witam, od listopada 2023 roku zaczęliśmy sprzedawać produkty na Allegro Czechy. Do dziś nie otrzymaliśmy żadnej wpłaty z tej sprzedaży.
Dodam, że nasze konto zostało zweryfikowane.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@karoolok Czy uzupełniliście numer SWIFT rachunku w zakładce Ustawienia wypłat? Tutaj zamieściliśmy wskazówki dotyczące wypłat ze sprzedaży na rynkach zagranicznych. Sprawdź proszę czy zastosowaliście te ustawienia na swoim koncie i daj znać.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

karoolok
#7 Wielbiciel#

Witam, tak - numer SWIFT rachunku jest uzupełniony w Ustawieniach wypłat.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@karoolok Przekazałam Twoje zgłoszenie do weryfikacji. Wrócę tutaj z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@karoolok Przepraszam, że musiałeś długo czekać na odpowiedź.

Otrzymałam potwierdzenie, że 1 marca wypłata środków została zlecona. Poinformowano mnie również, że rachunek do wypłat za sprzedaż w Czechach został zweryfikowany 17 stycznia i od tego dnia był aktywny, ale 15 lutego wybrałeś wypłaty automatyczne, dlatego dopiero pierwszego dnia nowego miesiąca środki zostały przekazane na Twoje konto. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów