Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od listopada 2023 roku zaczęliśmy sprzedawać produkty na Allegro Czechy. Do dziś nie otrzymaliśmy żadnej wpłaty z tej sprzedaży.
Dodam, że nasze konto zostało zweryfikowane.
@karoolok Czy uzupełniliście numer SWIFT rachunku w zakładce Ustawienia wypłat? Tutaj zamieściliśmy wskazówki dotyczące wypłat ze sprzedaży na rynkach zagranicznych. Sprawdź proszę czy zastosowaliście te ustawienia na swoim koncie i daj znać.
Witam, tak - numer SWIFT rachunku jest uzupełniony w Ustawieniach wypłat.
@karoolok Przepraszam, że musiałeś długo czekać na odpowiedź.
Otrzymałam potwierdzenie, że 1 marca wypłata środków została zlecona. Poinformowano mnie również, że rachunek do wypłat za sprzedaż w Czechach został zweryfikowany 17 stycznia i od tego dnia był aktywny, ale 15 lutego wybrałeś wypłaty automatyczne, dlatego dopiero pierwszego dnia nowego miesiąca środki zostały przekazane na Twoje konto.