anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wpłaty i notoryczne wiadomości od kupującego

Chodorowscy
#8 Zapaleniec

Dzień dobry , klient zakupił pierwszy raz produkt 29.07 , nie opłacił, co było również potwierdzone przez konsultanta allegro, drugi raz zakupił ten sam produkt 12. 08 , również sytuacja się powtórzyła, zamówienie nie opłacone ,wiadomości wiele ...nawet jeszcze wczoraj , wcześniej klient straszył sądem , pisał o popełnieniu przestępstwa, kilkakrotne wiadomości, że mam oddać pieniądze, których po prostu nie ma , co w tej sytuacji mogę zrobić ? Jest to bardzo uciążliwe ...Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie 🙂

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

sklep_solpio
#15 Entuzjasta

@Chodorowscy zgłosić o nękanie 😄 

oznacz moderatorów

Chodorowscy
#8 Zapaleniec

Dziękuję ale gdzie mam to zgłosić? Klient jest z Czech 

oznacz moderatorów

Chodorowscy
#8 Zapaleniec

Dodam, że ten klient karze przesłać pieniądze na jego adres domowy, który podaje w wiadomościach

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Chodorowscy Proszę, prześlij zrzuty ekranu z rozmowy przez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Chodorowscy
#8 Zapaleniec

Dziękuję :)Dosłałam screeny na email , miłego dnia 🙂

oznacz moderatorów

Chodorowscy
#8 Zapaleniec

Nawet były 3 nie opłacone zamówienia , a nie dwa 

oznacz moderatorów