Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry , klient zakupił pierwszy raz produkt 29.07 , nie opłacił, co było również potwierdzone przez konsultanta allegro, drugi raz zakupił ten sam produkt 12. 08 , również sytuacja się powtórzyła, zamówienie nie opłacone ,wiadomości wiele ...nawet jeszcze wczoraj , wcześniej klient straszył sądem , pisał o popełnieniu przestępstwa, kilkakrotne wiadomości, że mam oddać pieniądze, których po prostu nie ma , co w tej sytuacji mogę zrobić ? Jest to bardzo uciążliwe ...Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie 🙂
@Chodorowscy zgłosić o nękanie 😄
Dziękuję ale gdzie mam to zgłosić? Klient jest z Czech
Dodam, że ten klient karze przesłać pieniądze na jego adres domowy, który podaje w wiadomościach
@Chodorowscy Proszę, prześlij zrzuty ekranu z rozmowy przez formularz.
Dziękuję :)Dosłałam screeny na email , miłego dnia 🙂
Nawet były 3 nie opłacone zamówienia , a nie dwa