Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mamy taki problem, że przez jakiś czas nie zmieniliśmy adresu zwrotu na nowy i klienci wysłali zwroty na stary adres po czym przesyłki do nich wróciły.
Wydaje mi się, że po zmianie adresu znowu ktoś zgłosił zwrot a adres zwrotu był stary.
- Czy dadzą radę państwo sprawdzić na naszym koncie czy faktycznie ten adres zwrotu się zmienił (bo nie jestem pewna czy zwrot nastąpił po zmianie, ale wydaje mi się, że tak). Został zmieniony w warunkach zwrotu chyba 20 sierpnia, a zwrot był 23. Jeśli nie jest zmieniony to jak go zmienić , żeby się na pewno zapisał?
- Czy jest możliwość, żeby kupujący mógł jeszcze raz nadać zwrot na nowy adres przez allegro czy już musimy załatwiać to między sobą?
Z góry dziękuję
@SzufladkiSynetik Zamówienia są zwracane na adres, który był wskazany podczas składania zamówienia. Więc jeśli klient dokonał zakupu na starym adresie do zwrotu, to tam też wróci paczka. Nie mamy możliwości wygenerowania etykiety na inny adres. Tę kwestię możesz ustalić bezpośrednio z klientem.