Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Mam ogromny problem z ALLEGRO. Od tygodnie nie mogę wypłacić kasy za sprzedane towary. W zakładce saldo i historia operacji widnieją pozycje z wypłatą środków, ale na moje konto one nie wpływają. Przy każdorazowej wypłacie miałem e-mail z informacją o wypłacie, a obecnie nie ma takich informacji. Samo ALLEGRO po zgłoszeniu problemu od 3 dni zwodzi mnie (ostatni kontakt w dniu wczorajszym 25.09.2023), że to kwestia operatora płatności, ale jeśli chodzi o pobieranie opłat dla ALLEGRO za transakcje taki problem się nie pojawia. Po ponownym zgłoszeniu dzisiaj - 26.09.2023 - brak kontaktu ze strony ALLEGRO. Co o tym mam myśleć?
@rajberka_pl Bardzo proszę, abyś zaczekał na odpowiedź doradcy w wątku numer 36104111. Doradca zaznajomiony ze sprawą, udzieli Ci szczegółowych informacji. Zapewniam, że jesteśmy w stałym kontakcie z operatorem płatności i wyjaśniamy sprawę.
Niestety, ale odpowiedź którą udzielił mi ów doradca, świadczy ewidentnie o tym, że chyba nawet się nie zaznajomił z tym co było napisane w zgłoszeniu. NA obecną chwilę jedynie co mogę stwierdzić to to, że nie dostałem, żadnej kompetentnej odpowiedzi. Czy istnieje możliwość skontaktowania się telefonicznego z kimkolwiek, kto udzieli normalnej i profesjonalnej odpowiedzi. Na tyle profesjonalnej jak profesjonalne są opłaty za sprzedaż na allegro?
@rajberka_pl możesz zamówić rozmowę telefoniczną z naszym doradcą, ale odpowiedź będzie taka sama jak w korespondencji mailowej, którą wskazała Ci Wiktoria, więc najlepiej będzie jeśli odpowiesz na pytania tam.
Szanowna Pani, we wskazanej korespondencji mailowej nie ma odpowiedzi. Z mojego salda wypłynęły pieniądze które nie dotarły na moje konto, a od Państwa odpowiedź żadna. Kpina!