Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@KreatywnaWioska rozumiem, że Doradca nie skontaktował się telefonicznie? Nie wiem, na którą była zamówiona rozmowa, ale możliwe, że jest duże obłożenie i Doradca skontaktuje się z Tobą w kolejnym dniu. Mogę pomóc, jeśli napiszesz coś więcej o tym zamówieniu z wtorku.
Rozmowa była zamówiona we wtorek dzisiaj na godzinę 20:00 !! czekam 2 dni na połączenie i totalna pogarda dla klienta??
rozmowa na czacie była jałowa totalny brak informacji zwrotnej więc potrzebuję połączenia z konsultantem
@KreatywnaWioska poprosiłam już o informację odnośnie do zamówionej rozmowy telefonicznej. Czy chodzi o zamówienie nr e2a7d110-dbe4-11ef-b1df-653943931150, którego kupujący nie odebrał? Rozumiem, że kupujący nie skontaktował się z Tobą w tej sprawie?
Możesz skontaktować się z nim e-mailowo (za pomocą adresu e-mail podanego w zamówieniu) otrzyma wiadomość na swój adres e-mail przypisany do konta Allegro.
Aby kupujący otrzymał zwrot wpłaty powinien zgłosić odstąpienie od umowy, natomiast Ty jako osoba prywatna nie musisz zgodzić się na zwrot.
Jednym z rozwiązań w takich sytuacjach jest wyznaczenie kupującemu terminu na odbiór lub ponowną wysyłkę. Po jego upłynięciu, możesz zwrócić środki Kupującemu. Brak reakcji na wyznaczenie ponownego (ostatecznego) terminu na odbiór towaru umożliwia Ci skorzystanie z art. 491 KC i odstąpienie od umowy.