anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego paczka trafiła do punktu zamiast do klienta?

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador#

@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Dzień dobry, 
proszę o wyjaśnienie klientowi, dlaczego paczka 28683565902  trafiła do punktu zamiast do Klientki? Kurier się nie kontaktował (według klientki), paczkę zostawił w punkcie a ta kobieta nie ma jak się dostać tam, stąd wybrała opcje kuriera. Już mamy otwartą dyskusję, jak to my byśmy zawinili. Proszę o dostawę tej paczki do Klienta zgodnie z wybraną opcją dostawy. 

 

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@AQUASYSTEMS Poprosiłam o wyjaśnienie tej sprawy. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador#

@nat_not czy coś wiadomo? Klientka zaczęła się denerwować na nas - jakbyśmy mieli wpływ na firmę kurierską...

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@AQUASYSTEMS Otrzymaliśmy informację od kuriera, że nie zastał on klientki pod wskazanym adresem, dlatego zostawił przesyłkę w punkcie. Możemy skierować dyspozycję o podjęcie ponownej próby dostarczenia paczki pod adres. Czy mamy to zrobić? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador#

Bardzo proszę - jakby kurier zadzwonił na podany numer nie byłoby problemu. Niech się kurier kontaktuje przed dostawą. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AQUASYSTEMS kurier nie musi dzwonić do klienta , zwykle odbiorca otrzymuje sms z nr do kuriera i powinien we własnym zakresie to załatwić jeśli wie ,że występuje problem z parkowaniem czy dojazdem ,kurier ma określoną w regulaminie odległość na jaką może oddalić się od samochodu w celu dostarczenia przesyłki .

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

@mdrogeria wiesz akurat, że przeważnie to wychodzi z lenistwa kuriera? a nie z przepisów i często gęsto przekierowują to na punkty 🙂 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@sklep_solpio nie zgodzę się z Tobą mam u siebie w sklepie OwP kilku przewoźników , kurierzy są u mnie po 2-3 razy w ciągu dnia , rano przywożą to co klient zlecił do punktu i później zostawiają to co im się nie udało doręczyć .

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

@mdrogeria nie rozumiem twojego wyjaśnienia  rano przywożą to co klient zlecił do punktu i później zostawiają to co im się nie udało doręczyć ? a co to ma do tego że kurier może zrobić "nie zastał odbiorcy w domu i przekierowuje na punkt"

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@sklep_solpio kurier jest rano , po kiego czorta ma jeździć od mieszkania do mieszkania kiedy może se pojechać w łąki i podjechać tylko raz po południu i zrzucić wszystko . Parę minut temu była dziewczyna z DPD , klient przekierował paczkę do automatu , a że była duża i nie mieściła się przy mnie dzwoniła i uzgadniała pozostawienie jej w punkcie ,owszem Masz rację wszystko zależy od człowieka , ale nie można wszystkich wpychać do jednego worka .

oznacz moderatorów