anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zawartości

naturedomination
#8 Zapaleniec#

@InPost 

 

Witam serdecznie,

bardzo proszę o pomoc w poniższym temacie.

16.09. Chciałem nadać paczkę w paczkomacie WAW185M ul. Wąwozowa 11, Warszawa. Przy paczkomacie spotkałem kuriera z dwoma workami, do jednego wkładał odbiory w drugim były paczki dla odbiorców. Po krótkiej rozmowie ustaliliśmy, że nie będę wkładał paczki do skrzynki, a przekażę kurierowi. Paczka dotarła do Klienta bez opóźnień. Zawartością był drewniany zegarek-wartość nie była duża. 

Dzisiaj odbiorca zgłosił mi, że otrzymał przesyłkę, w środku znajdowało się oryginalne pudełko zegarka i ozdobna poduszeczka, jednak bez samego zegarka. Otrzymałem też protokół szkody od odbiorcy. Nikogo oczywiście nie oskarżam bo nie mam żadnych dowodów, nie wiem też po co ktoś miałby coś wyciągać z 'przypadkowej' paczki nie znając jej zwartości... czy mogę zrobić coś więcej niż złożyć standardową reklamacje?

 

Pozdrawiam

Mateusz

 

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Nie oskarżaj ale znałem jednego kuriera i znajdował różne przedmioty.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Jesteś kolejnym który pisze o podobnym przypadku ,przejrzyj poprzednie wątki już dziś o tym pisano.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@pulkownik66  Tak jakby

oznacz moderatorów

siesio
#10 Popularyzator#

Hehe... ostatnio mój klient zastał w paczkomacie PUSTĄ KOPERTĘ rozciętą wzdłóż 🙂

Złóż reklamację, mają kamery przy paczkomacie. Jak dałeś paczkę kurierowi i ujęła to kamera to sprawdzą to. Jak nie to masz przechlapane ponieważ dałeś paczkę kurierowi "Na słowo", że ją dostarczy do sortowni.

Aby kurier mógł paczkę odebrać od ciebie bezpośrednio poza paczkomatem musi mieć zlecenie.

PS. Mój klient na szczęście otrzymał zawartość koperty po złożeniu reklamacji. Co było po drodze nie zdradzili.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@naturedomination 

Przy okazji: nigdy więcej tak nie rób. Jeśli kurier zechce poczekać, zeskanuj kod, włóż paczkę, zamknij skrytkę, niech on sobie za chwilę otworzy.

Przerabiałam, to wiem. Co prawda nic nie zginęło, ale co było pisania i szukania przesyłki o statusie "zagubiono", to temat na poemat.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@naturedomination 

W tej sytuacji prosimy o złożenie oficjalnej reklamacji. Sprawa będzie weryfikowana w postępowaniu reklamacyjnym.

Roszczenia z tytułu uszkodzenia/niekompletności przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń/ubytków niewidocznych w chwili odbierania przesyłki Operator umożliwia Odbiorcy przekazanie elektronicznego protokołu szkody, z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie internetowej: https://inpost.pl/protokol.

Proszę pamiętać, że protokół szkody nie jest reklamacją, lecz dokumentem potwierdzającym szkodę/ubytek. Reklamację można złożyć poprzez:

1) formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

2) kontakt z infolinią: 722 444 000 (telefony komórkowe) lub 746 600 000 (telefony stacjonarne)

3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków

W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji w całości lub w części reklamujący może wnieść odwołanie do Operatora do Sekcji Odwołań w Dziale Reklamacji, w terminie 14 dni od dnia doręczenia odpowiedzi na reklamację.

Odpowiedź na reklamację zawiera pouczenie o prawie odwołania się oraz wskazanie adresu, na jaki należy złożyć odwołanie.

oznacz moderatorów