anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotnych potwierdzeń

AlleMakijazPL
#12 Orędownik

Dzień dobry,

czy Allegro ma obecnie jakiś problem z obsługą wiadomości?
Otóż wysłałam do Państwa e-mail w sprawie wykluczenia trzech zamówień z jakości, ponieważ kupujący nabyli kilka ofert w różnych zamówieniach i poprosili o jedną, łączną wysyłkę.
Do tej pory jednak nie otrzymałam potwierdzenia (jak to zazwyczaj miało miejsce), że wiadomość została przez Państwa odebrana.

Z poważaniem,

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

Client:35386082
#16 Inspirator

Na jaki adres piszesz?
Allegro ostatnio zmieniało adres do kontaktów.

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#12 Orędownik

jak na jaki ?taki jak zawsze https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AlleMakijazPL adres z którego teraz będziemy kontaktować się z naszymi użytkownikami to kontakt@service.allegro.pl. Powinnaś jednak otrzymać odpowiedź na swoje zgłoszenie. 
Nie widzę na Twoim koncie korespondencji w tym temacie w ostatnich dniach. Czy możesz podać jej numer? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#12 Orędownik

nie ale dostałam 

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość. 

 

Zweryfikowałam wiadomości na Pani koncie. Widzę, że Pani wcześniejsza wiadomość do nas dotarła.

 

Proszę oczekiwać na odpowiedź w wątku mailowym do tamtej wiadomości.

 

Życzę miłego dnia.


Pozdrawiam
// {{{edycja}}}
Zespół Allegro

oraz

allegro.kontakt
 
 
 
 
12 sie 2025 10:25 (godzinę temu)
Do:
edycja
 
 
Temat:
Odp: Odpowiedź na zgłoszenie nr "53603193" [ ref:!00D240aE05.!500Ti0Uzs0e:ref 
 
 chaos po co te zmiany ?
 

 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AlleMakijazPL zgłoszenie 53603193 do nas dotarło, jednak dotyczyło nierozwiązanej dyskusji, nie wykluczenia zamówień. 

Co do wykluczenia zamówień, jeżeli otrzymałaś odpowiedź w tej korespondencji z pewnością Twoja sprawa zostanie obsłużona. Możesz też podesłać tutaj numery zamówień i zrzut z wiadomością od klienta potwierdzającą prośbę o wysyłkę w jednej paczce, zajmę się tym. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#12 Orędownik

no właśnie - wysłałam panstwu emial czyli on nie doszedł ?

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AlleMakijazPL Twoje wiadomości w ramach korespondencji 53603193  są widoczne. Tylko ta korespondencja nie dotyczy wykluczenia zamówień. Chyba, że w tej samej korespondencji przesyłałaś wiadomości w tej sprawie, w takim układzie nie, nie są widoczne. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#12 Orędownik

niestety nadal nie otrzymuje wiadomości zwrotnych 

]macie jakiś błąd zmieniacie coś a potem my musimy się męczyć aby coś za was naprawiać 

oto dwa dziś wysłane do was wiadomości i brak potwierdzenia

musze tutaj pisać aby otrzymać pomoc ?

Twoje zapytanie zostało wysłane do doradcy
Numer zgłoszenia: 175506499582429890

AlleMakijazPL_0-1755065561694.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AlleMakijazPL aktualnie wdrażamy nowy system do kontaktów, ale jeśli widzisz taki komunikat, wszystko powinno być w porządku. Poczekaj proszę na odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#12 Orędownik

no nie , nie jest w porządku 

wczoraj tez widziałam taki komunikat a okazuje się ze mój email nie doszedł 

dziś jest to samo !!! wiec proszę to zweryfikować dlaczego nie otrzymuje odpowiedzi zwrotnych 

dla mnie oba maile są istotne i oczekuje ze to się wyjaśni 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AlleMakijazPL sprawdziliśmy wszystkie Twoje zgłoszenia i wszystko działa poprawnie. Otrzymałeś już dziś od nas odpowiedzi o godz. 9:33 i 9:39, ale kolejnie otrzymasz niebawem. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#12 Orędownik

Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia otrzymania mojej wiadomości z godz. 9:39. Jedyna odpowiedź, którą otrzymałam, pochodzi z godz. 9:33 i jest od osoby obsługującej czat.

Nadal nie wyjaśniono, dlaczego nie dostaję zwrotnych potwierdzeń, że mój e-mail został zarejestrowany i przekazany do odpowiedniego działu. Czy brak takich potwierdzeń jest teraz standardową procedurą przy wysyłaniu wiadomości przez formularz?

Uważam, że to istotny problem, ponieważ brak potwierdzenia uniemożliwia weryfikację, czy moje zgłoszenie dotarło i zostało uwzględnione. Wczorajsze doświadczenia i dzisiejszy brak reakcji wskazują również na trudności w prawidłowym rozumieniu narracji problemu.

oznacz moderatorów

elektronicspray
#9 Pomysłodawca

Mamy ten sam problem. Nie dostajemy potwierdzeń na maila, że zgłoszenie zostało wysłane (przez co nie mamy wglądu do treści zgłoszenia) - bo owszem chociaż dostajemy odpowiedzi z nowego maila  kontakt@service.allegro.pl , to brak jest w temacie odniesienia do numeru zgłoszenia, brak jest podpięcia się pod historię korespondencji (lub tak jak przy pierwszej odpowiedzi Allegro na zgłoszenie- do treści zgłoszenia)- przez co zupełnie nie wiadomo czego dotyczy odpowiedź Allegro na zgłoszenie - wpada ona do nas jako w ogóle niepowiązana z niczym wiadomość 

Ponadto wiadomości od klientów wpadają jako zwykłe wiadomości, a nie odpowiedzi na pytanie- tak jakby znowu nie było powiązania...

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AlleMakijazPL @elektronicspray Wyjaśniam tę kwestię z odpowiednim zespołem. Wrócę do was z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#12 Orędownik

jeden wielki bubel 

oznacz moderatorów

szymela54
Maestra

@AlleMakijazPL Bubel?
"Ja tu widzę siostry, że wy niezły burbel macie w tym swoim Archeo!"*
Tak mi się jakoś skojarzyło🙂.

*jedna literówka zamierzona

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#12 Orędownik

może, jak nie masz nic do powiedzenia  w tym temacie przewiń dalej niż komentować coś czego nie chyba nawet nie rozumiesz .

 

oznacz moderatorów

szymela54
Maestra

@AlleMakijazPL Kiedy właśnie rozumiem ("siostry" = m.in. Moderacja).

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#12 Orędownik

Nadal nie otrzymałam jasnego wyjaśnienia w sprawie moich zgłoszeń. Niestety kontakt ze strony Państwa zespołu jest niespójny, nieczytelny i nie daje mi jednoznacznych informacji.

W szczególności:

  • Po zgłoszeniu wykluczenia oferty otrzymałam jedynie lakoniczną odpowiedź „Wykluczenie”, bez treści mojego zgłoszenia ani wskazania, którego zapytania dotyczy odpowiedź.

  • Wcześniej korespondencja była znacznie bardziej przejrzysta. Teraz natomiast odpowiedzi sprawiają wrażenie generowanych automatycznie, bez odniesienia do konkretnego przypadku.

  • Nie mam możliwości zrozumienia, do których moich zgłoszeń odnoszą się przesłane informacje.

Dla jasności podaję numery zgłoszeń, których dotyczy sprawa:

  • b66c8060-7521-11f0-9462-2bfd1d1a6313
    23f35ae0-659c-11f0-b55d-49f5cff256c3
    5bdaa860-7577-11f0-b029-cb08e31b379b
     
    87315ed0-742f-11f0-be6d-33ed7fe0cbb0
  •  

oznacz moderatorów