Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Inpost uznał moją reklamację IPR11954904 dla paczki 632406318237610139184979 za "Przesyłka ponadgabarytowa przekraczająca wymiar ponad 50x50x80 cm lub wagę powyżej 30 kg". Wartość zamówienia 4120cec1-fc38-11ec-a2d9-8935787e281d 173,86zł.
Zapłaciłem 246zł opłaty dodatkowej do inpost. Zgłosiłem reklamacje za niesłusznie doliczoną opłatę dodatkową. 07.09.2022 Inpost odpowiedział, że uznaje moją reklamację i zwróci środki do allegro. Do dziś nie otrzymałem zwrotu. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
1. przesyłka 635301898237560119768418
zamówienie e311c781-b99d-11ec-b34a-1949ffcabdb8
zamówienie 6b8cc800-fc59-11ec-8560-d1c32806a950
widzę, że otwiera się nowy mega wątek - może dogoni liczbą wpisów ten o usuniętych przypadkowo swoich zakupach?
na odpowiedź się nie doczekałam
korekta za 1 reklamację wpłynęła 27,10.2022 po ponad 2,5 mieś od uznania reklamacji
Identyfikator zamówienia: e311c781-b99d-11ec-b34a-1949ffcabdb8
zamówienie 6b8cc800-fc59-11ec-8560-d1c32806a950
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ i mija kolejny miesiąc i nadal brak korekty rachunku za reklamację uznaną 19,08,2022
Dzień dobry,
zapewniamy, że z naszej strony sprawa również jest weryfikowana oraz monitorowana.
Pozostajemy w stałym kontakcie z naszym Partnerem Allegro, któremu przekażemy wszystkie informacje w sprawie wspomnianej korekty.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
Wysłałem zgłoszenie do allegro w tej sprawie i dostałem odpowiedź:
Allegro nie otrzymało korekty od Inpost na 246zł
Napisałem też do Inpost do "Specjalisty ds. Reklamacji", która zajmowała się tą sprawą we wrześniu i dostałem odpowiedź:
" plik z korektą, w którym ujęto reklamowaną paczkę został zamknięty, częściowo już rozliczony, czekamy na finalizację rozliczenia. Zapewniam, że otrzyma Pan zwrot."
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Wczoraj minęło 2 miesiące od uznania reklamacji.
Opłata dodatkowa została naliczona 11 Sierpnia.
Kiedy otrzymam zwrot 246zł ?
nat_not kontynuowałem korespondencje i dostałem odpowiedź od allegro:
"Przewoźnik stwierdził, że informacje na temat reklamacji mogą zostać przekazane wyłącznie bezpośrednio stronie, która ją składała.
W związku z tym, proszę Pana o bezpośredni kontakt z InPostem w celu wyjaśnienia tej kwestii.
Życzę spokojnego wieczoru."
Więc napisałem do inpost (kontynuacja korespondecji powyżej) i dostałem odpowiedź:
"
Szanowny Panie,
Korekty realizowane są standardowo w najbliższym okresie rozliczeniowym przypadającym po zamknięciu reklamacji. W przypadku Smarta proces jest bardziej skomplikowany, dlatego czas oczekiwania jest dłuższy. Nie ma również określonego terminu na realizację takiego zwrotu, korekty są wystawiane niezwłocznie. Zasady rozliczeń prowadzone są bezpośrednio między InPost i Allegro na podstawie odrębnych umów."
Z tej wiadomości od Inpost wynika:
-Korekty realizowane są standardowo w najbliższym okresie rozliczeniowym przypadającym po zamknięciu reklamacji - co to znaczy "najbliższy okres" ? 30 dni a może znaczyć 365 dni
-W przypadku Smarta proces jest bardziej skomplikowany - termin to termin (30 dni)
- Nie ma również określonego terminu na realizację takiego zwrotu - czyli mogę otrzymać zwrot nawet za 10 lat ?
-korekty są wystawiane niezwłocznie - nie wystawiono korekty od 07.09.2022
-Zasady rozliczeń prowadzone są bezpośrednio między InPost i Allegro na podstawie odrębnych umów - @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ więc proszę allegro o interwencje
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Opłata została pobrana przez allegro w "rozliczeniach z allegro". Więc proszę allegro o interwencję.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy coś wiadomo w mojej sprawie ?
Inpost informuje że wystawiono korektę 14.11.2022. Allegro tego nie potwierdza. Kiedy otrzymam zwrot 246zł ? Czekam od 07.09.2022
Dalej czekam na zwrot. Z całym szacunkiem dla _HolaOla_
w korespondencji nr 27459174 z konsultantem, allegro nie może się określić czy otrzymało korektę od Inpost.
czytając ten post nie wiadomo, czy się śmiać, czy płakać. Moim zdaniem kompromitacja inpost i allegro. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca.
@ALCkow Jak obiecałam, działam w Twojej sprawie i aby to wyjaśnić wykorzystałam wszystkie sposoby jakie mam, ale przed chwilą dostałam potwierdzenie, że niestety korekty, które otrzymaliśmy od Inpost zawierają błędy, dlatego też w tej chwili czekamy na ich poprawkę. Jeśli nie otrzymasz zwrotu po 15 grudnia (czyli po upływie 30 dni od daty otrzymania przez nas korekty) napisz tutaj proszę ponownie, a będę dalej działać, ale na ten moment nie mogę zrobić tutaj nic więcej. Wciąż musimy czekać.
Ok, czyli czekam do 15 grudnia
Nie wiem czy czekać do końca dnia, ale dalej nie otrzymałem zwrotu. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zabrać niesłusznie pieniądze to tak łatwo, ale już oddać to Wielki problem, żałosne i niegodziwe takie postępowanie.