anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu środków 246 zł od Inpost za uznaną reklamację

MAMY ROZWIĄZANIE!
ALCkow
#13 Ambasador#

Inpost uznał moją reklamację IPR11954904 dla paczki 632406318237610139184979 za "Przesyłka ponadgabarytowa przekraczająca wymiar ponad 50x50x80 cm lub wagę powyżej 30 kg". Wartość zamówienia 4120cec1-fc38-11ec-a2d9-8935787e281d 173,86zł.

Zapłaciłem 246zł opłaty dodatkowej do inpost. Zgłosiłem reklamacje za niesłusznie doliczoną opłatę dodatkową. 07.09.2022 Inpost odpowiedział, że uznaje moją reklamację i zwróci środki do allegro. Do dziś nie otrzymałem zwrotu. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Bez tytułu.png

 

 

oznacz moderatorów
57 ODPOWIEDZI 57
meduza
#12 Orędownik#

1. przesyłka 635301898237560119768418 

zamówienie e311c781-b99d-11ec-b34a-1949ffcabdb8

 
2. przesyłka  635301318248303118613153

zamówienie 6b8cc800-fc59-11ec-8560-d1c32806a950

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@meduza Przekazałam zgłoszenie do konsultacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

widzę, że otwiera się nowy mega wątek - może dogoni liczbą wpisów ten o usuniętych przypadkowo swoich zakupach?

oznacz moderatorów
meduza
#12 Orędownik#

na odpowiedź się nie doczekałam

korekta za 1 reklamację wpłynęła 27,10.2022 po ponad 2,5 mieś od uznania reklamacji

Identyfikator zamówienia:  e311c781-b99d-11ec-b34a-1949ffcabdb8

zamówienie z kwietnia 2022 - reklamacja uznana 11,08,2022
 
za druga przesyłkę nadal brak korekty rachunku - reklamacja uznana 19,08,2022
przesyłka  635301318248303118613153

zamówienie 6b8cc800-fc59-11ec-8560-d1c32806a950

oznacz moderatorów
meduza
#12 Orędownik#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_   i mija kolejny miesiąc i  nadal brak korekty rachunku za reklamację uznaną 19,08,2022

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@ALCkow 

Dzień dobry, 

zapewniamy, że z naszej strony sprawa również jest weryfikowana oraz monitorowana. 

Pozostajemy w stałym kontakcie z naszym Partnerem Allegro, któremu przekażemy wszystkie informacje w sprawie wspomnianej korekty.  

Przepraszamy za powstałe utrudnienia. 

oznacz moderatorów
ALCkow
#13 Ambasador#

Wysłałem zgłoszenie do allegro w tej sprawie i dostałem odpowiedź:

all.png

 

Allegro nie otrzymało korekty od Inpost na 246zł

Napisałem też do Inpost do "Specjalisty ds. Reklamacji", która zajmowała się tą sprawą we wrześniu i dostałem odpowiedź:

inpost.png

" plik z korektą, w którym ujęto reklamowaną paczkę został zamknięty, częściowo już rozliczony, czekamy na finalizację rozliczenia. Zapewniam, że otrzyma Pan zwrot."

 

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Wczoraj minęło 2 miesiące od uznania reklamacji. 

Opłata dodatkowa została naliczona 11 Sierpnia. 

Kiedy otrzymam zwrot 246zł ?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ALCkow Kontynuuj korespondencję mailową w tej sprawie z osobą, która odpisywała Ci w zgłoszeniu nr 27459174.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ALCkow
#13 Ambasador#

  kontynuowałem korespondencje i dostałem odpowiedź od allegro:



"Przewoźnik stwierdził, że informacje na temat reklamacji mogą zostać przekazane wyłącznie bezpośrednio stronie, która ją składała.

W związku z tym, proszę Pana o bezpośredni kontakt z InPostem w celu wyjaśnienia tej kwestii.

Życzę spokojnego wieczoru."

1.png

 

Więc napisałem do inpost (kontynuacja korespondecji powyżej) i dostałem odpowiedź:

"

Szanowny Panie,

Korekty realizowane są standardowo w najbliższym okresie rozliczeniowym przypadającym po zamknięciu reklamacji. W przypadku Smarta proces jest bardziej skomplikowany, dlatego  czas oczekiwania jest dłuższy. Nie ma również określonego terminu na realizację takiego zwrotu, korekty są wystawiane niezwłocznie. Zasady rozliczeń prowadzone są bezpośrednio między InPost i Allegro na podstawie odrębnych umów."

2.png

Z tej wiadomości od Inpost wynika:

-Korekty realizowane są standardowo w najbliższym okresie rozliczeniowym przypadającym po zamknięciu reklamacji - co to znaczy "najbliższy okres" ? 30 dni a może znaczyć 365 dni

-W przypadku Smarta proces jest bardziej skomplikowany - termin to termin (30 dni)

-  Nie ma również określonego terminu na realizację takiego zwrotu - czyli mogę otrzymać zwrot nawet za 10 lat ?

-korekty są wystawiane niezwłocznie - nie wystawiono korekty od 07.09.2022

-Zasady rozliczeń prowadzone są bezpośrednio między InPost i Allegro na podstawie odrębnych umów -  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  więc proszę allegro o interwencje

oznacz moderatorów
ALCkow
#13 Ambasador#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Opłata została pobrana przez allegro w "rozliczeniach z allegro". Więc proszę allegro o interwencję. 

1.png

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ALCkow Działam już w Twojej sprawie, ale na razie nie mogę obiecać Ci żadnych konkretnych informacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
ALCkow
#13 Ambasador#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy coś wiadomo w mojej sprawie ? 

Inpost informuje że wystawiono korektę 14.11.2022. Allegro tego nie potwierdza. Kiedy otrzymam zwrot 246zł ? Czekam od 07.09.2022

Bez tytułu.png

1.png

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ALCkow Potwierdzam, tego dnia rzeczywiście dostaliśmy korektę od Inpost i skorygujemy Twój rachunek najpóźniej w przeciągu 30 dni. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
ALCkow
#13 Ambasador#

Dalej czekam na zwrot. Z całym szacunkiem dla  

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

czytając ten post nie wiadomo, czy się śmiać, czy płakać. Moim zdaniem kompromitacja inpost i allegro. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ALCkow Przepraszam Cię za tę sytuację, już wyjaśniam dlaczego otrzymałeś taką informację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ALCkow Jak obiecałam, działam w Twojej sprawie i aby to wyjaśnić wykorzystałam wszystkie sposoby jakie mam, ale przed chwilą dostałam potwierdzenie, że niestety korekty, które otrzymaliśmy od Inpost zawierają błędy, dlatego też w tej chwili czekamy na ich poprawkę. Jeśli nie otrzymasz zwrotu po 15 grudnia (czyli po upływie 30 dni od daty otrzymania przez nas korekty) napisz tutaj proszę ponownie, a będę dalej działać, ale na ten moment nie mogę zrobić tutaj nic więcej. Wciąż musimy czekać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
ALCkow
#13 Ambasador#

Ok, czyli czekam do 15 grudnia

oznacz moderatorów
ALCkow
#13 Ambasador#

Nie wiem czy czekać do końca dnia, ale dalej nie otrzymałem zwrotu.  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Halfrunt
#18 Luminarz#

Zabrać niesłusznie pieniądze to tak łatwo, ale już oddać to Wielki problem, żałosne i niegodziwe takie postępowanie.

 

 

 

oznacz moderatorów