Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przewoźnik zaakceptował 08.09.2025 wypłatę odszkodowania za zaginioną przesyłkę, potwierdzone drogą mailową przez Allegro. Do dnia dzisiejszego nie mamy odszkodowania, a Allegro nie odpisuje na maile.
Prawie 1100 zł przeniesione na Allegro Protect - stąd biorą pieniądze na odszkodowanie.
Na czacie nikt nie pomoże bo są niskiej rangi pracownicy.
Sprzedawca to od razu by nałożyli blokade.
@Handmade_Hurt poproszę o numer tego zgłoszenia.
53583272
@Handmade_Hurt dziękuję. Z tego co widzę, nasz pracownik napisał Ci w tym zgłoszeniu, że sprawa jest weryfikowana przez przewoźnika i jego dział księgowy, ale poprosiłam już o sprawdzenie i informacje dla Ciebie.
tylko nie bardzo nas to interesuje, przewoźnik zaakceptował odszkodowanie więc 07.10 powinny pieniądze być na koncie. Za tydzień napiszecie że pomieszczenie jest budowane dla księgowości? W styczniu komputery będą kupować. Oni mają dział księgowości, ? 24 godziny ma Sprzedawca na odpowiedź na Allegro albo blokada. a na samym końcu powinniśmy przeprosić jeszcze że upominamy się o swoje 1100 zł.
udało się zatrudnić już księgowość z celu wyjaśnienia przelewu który powinien być wykonany dwa tygodnie temu?
@Handmade_Hurt niestety, nie otrzymaliśmy jeszcze informacji od przewoźnika w Twojej sprawie. Gdy tylko otrzymamy informacje, to otrzymasz od nas odpowiedź.
Przepraszam że się upominamy o pieniądze firmowe, ale jest to parodia żeby do takiego czegoś dochodziło. Ile się czeka na taką odpowiedź? jest szansa na odpowiedź w tym roku?