Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Po wprowadzeniu nowego systemu reklamacji pojawia się kilka problemów. Czy możecie coś z tym zrobić, aby w tytule powiadomienia - które przychodzi na skrzynkę mailową gdy klient otworzy reklamację był nick allegro klienta? Dokładnie tak jak w przypadku dyskusji? Teraz nowy system wprowadza pewne problemy. Przykład z dzisiaj - klient otwiera reklamację - mamy powiadomienie Nowa reklamacja. Natomiast ten sam problem klient zgłasza wysyłając wiadomość do sprzedawcy poprzez komunikator allegro. Filtrując nick allegro na skrzynce mailowej nie widzę zgłoszenia reklamacji. I klient może dostać omyłkowo 2 rożne wiadomości (bo na skrzynce pracuje kilka osób). Proszę o pomoc - i dodanie nicku allegro do powiadomienia o reklamacji.
@AMSO-komputery dziękuję za Twoją sugestię! Przekazałam Twoje uwagi do zespołu odpowiedzialnego za wysyłane powiadomienia. 😊
@AMSO-komputery to jest zrobione celowo, byś przestał używać maila, a korzystał z systemu allegro
@RED gdyby taki był nasz cel, to nie wysyłalibyśmy powiadomienia mailowego. 🙂
@AMSO-komputery Twoja sugestia jest weryfikowana. Gdy dowiem się więcej, czy będziemy wprowadzać taką zmianę, to dam znać. 😊
Dzięki!
też zauważyłem ten brak i jego uciążliwość
@Sa_nova allegro niedawno w swoich komunikatach sugerowało nadchodzące zmiany w
komunikacji i chęci by użytkownicy ograniczyli się tylko do mechanizmów serwisu
@Sa_nova Czy mamy udało się coś ustalić? Zostanie to w jakiś sposób rozwiązane? Nadal nowa reklamacja nie jest w żaden sposób oznaczona loginem klienta.
@AMSO-komputery niestety nie mam jeszcze odpowiedzi, czy będziemy wprowadzać taką zmianę. 😔
@Sa_nova minęło 7 dni od zgłoszenia. Czy coś dzieje się w temacie? Ten wasz nowy system naprawdę jest okej, ale brak nicku klienta w pierwszym powiadomieniu o zgłoszeniu problemu strasznie powoduje problemy. Codziennie mamy klika klientów, którzy generują reklamację i w międzyczasie piszą do nas poprzez wiadomości allegro. Reklamacje trafiają do jednego działu a pytania klienta do innego. Finał jest taki że w zależności od konsultanta może otrzymać 2 różne odpowiedzi na ten sam problem.
Cześć @AMSO-komputery, jeszcze raz dziękujemy za Twoją sugestię. Otrzymaliśmy informację, że w przyszłości zespół odpowiedzialny za ten obszar zamierza wprowadzić taką zmianę.
Również borykamy się z tym problemem. Trudno jest namierzyć klienta na podstawie takiej wiadomości, ponieważ nie podano ani nicku, ani adresu e-mail (ani w tytule, ani w treści e-maila). Brakuje również identyfikatora zamówienia w treści wiadomości oraz nagłówka "Odpowiedz do" (Reply-To).