anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniędzy na kącie kupującego

ArantesArt
#9 Pomysłodawca#

Mam problem, kupujący kupił 2 przedmioty z osobą przesyłką w odstępie kilku minut. Po 2 godz stwierdził że jednak ich nie chce i anulował zakup. Od razu napisała pani mi wiadomość że mam oddać jej pieniądze. Zakup był już po godz pracy, wiadomość otrzymaliśmy w nocy. Jako że miałam możliwość to kliknęłam od razu zwrot środków kupującemu prze Finanse Allegro. Pani na drugi dzień już "zaczeła się pluć" że jakim prawem ja nie oddaje jej pieniędzy za 1 zakup (1 z 2). Spokojnie tłumaczę że uwzględniliśmy jej zmianę decyzję i oba zakupy zostały anulowane a pieniądze zwrócone. Założyła dyskusję że nie ma tych pieniędzy za 1 zakup. Przedstawiłam potwierdzenie że oba zakupy sa anulowane a pieniądze zwrócone, mi już allegro zwróciło prowizję. Dzisiaj pani pisze z pretensjami bo jeszcze nie ma tych pieniędzy a wczoraj już straszyła że mi wystawi opinię (zapewne negatywną) Czy allegro może zakończyć tą dyskusję? i najlepiej zablokować tą panią ? Ja już wstawiłam ją na czarna listę ale martwi mnie że zaraz dostanę negatyw 😕

Dyskusja z Client:108383975 

 

 

 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Negatywna jak anuluje nie wystawi ale jak zwrot to już tak , i wszystko zależy co będzie w tym komentarzu.

oznacz moderatorów

ArantesArt
#9 Pomysłodawca#

No to spoko, transakcja jest anulowana . W dyskusji Allegro wczoraj już się wypowiedziało że oni z nią się skontaktują i proszę o zakończenie dyskusji więc dla mnie jest to potwierdzenie że nie zawiniłam. Nie wiem czemu nie ma tych pieniędzy 😕 może płatność był z 2 kont i pani patrzy cały czas na 1 ale fakt ciśnienie podnosi

oznacz moderatorów