anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu prowizji - złośliwości allegro

temporalis_pl
#11 Animator#

Klient dokonał zakupu i nie opłacił zamówienia. 3 przypomnienia o płatności i po 2 tygodniach wniosek do allegro o zwrot prowizji. I tu zonk. Allegro odmawia zwrotu. Po długiej walce udało mi się odzyskać prowizja za 3 z 4 produktów. Ale to na prawdę po ciężkiej walce. Po kilku godzinach ciągłych wiadomości. Argument był jeden. Proszę udowodnić, że nie doszło do transakcji. Z klientem oczywiście nie ma kontaktu, nigdy nie odpisał na wiadomość. Ja wiem, że jest to bezpodstawne wzbogacenie, idź na policję itd. Ale podjęłam dalszą walkę. Zaczynam pisać na czacie. Trafiłam na Dominikę [edycja]. Przewijała się ta osoba już tutaj na forum, więc nie trzeba tej pani przedstawiać. Na moje próby odzyskania swoich pieniędzy, najpierw zareagowała olewczo, informując o tym, że dostałam odpowiedx mailową i zamknęła czat. To ciekawe, że my sprzedawcy, nie może wziąć sobie zamknąć sporu z klientem w dowolnym momencie. Kilka ponowień czatu. Cięzkie walki z ta kobietą. Na prawdę nic nie dało się jej przetłumaczyć. Wpadła na super pomysł. Wziąć i powywalać mi aukcje. Zdziwiona pytam się jej zatem, co było powodem. Pierwszą wersją było to, że na zdjęciu jest opakowanie przedmiotu. Pytam się gdzie w regulaminie jest zakaz. Przecież muszę klientowi przedstawić co zawiera towar, który kupuje, a kupuje w oryginalnym opakowaniu. Wtedy zmiana wersji. Jednak nie podoba się jej, bo na opakowaniu jest adres strony internetowej. Pytam zatem, gdzie jest napisane, że na opakowaniu przedstawionym na zdjęciu nie może być adresu strony importera. Szuka. Znalazła. Zacytowała, że jednak może być i wtedy pojawia się ale... Podaje inny adres strony. Jakiś od czapy. Nie było go na opakowaniu. Tłumaczę, ze na opakowaniu są dwa linki, oba linki prowadzące do importera, który na swojej stronie nie prowadzi sprzedaży. I co wtedy? Bach! Zamyka sobie czat, bo nie ma pytań merytorycznych. Znów muszę otwierać czat. Pytam się jej, gdzie jest ten link. Robi mi przybliżenie na miejsce, gdzie są dwa linki, oba inne od podanego przez nią. Tłumaczę jej, że jej się coś pomieszało. Nie i bach zamyka czat. Dopiero za n-tym razem udało się jej przetłumaczyć, że się pomyliła. Wtedy pojawia się kolejna zmiana wersji. Tym razem dowiedziałam się, że na podanych stronach jest formularz kontaktowy. Pytam gdzie w regulaminie jest zakaz tego, aby na podanej stronie importera był formularz kontaktowy. Niestety nie dowiedziałam się. Poddałam się i nie mam chyba już czasu po prostu bawić się w kotka i myszkę z pracownikiem allegro.

Sądzę, że byłoby super, gdyby administracja serwisu rozliczyła sprawę tutaj publicznie. Przeszukałam wszelkie samouczki o serwisie i żaden kompleksowo nie tłumaczy problemu, a problemem są pracownicy allegro, którzy zachowują się, jak gdyby byli bogami. Jakim cudem pracuje w waszym serwisie Dominika [edycja] o której można poczytać sporo negatywnych rzeczy i znów tym razem sobie pofolgowałam, bo śmiałam zażądać zwrotu prowizji. Jak mamy czuć bezpieczni w serwisie, skoro to allegro jest zagrożeniem?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

temporalis_pl
#11 Animator#

To już jest chyba po prostu kompletna bezsilność. Handel w tym serwisie to ciągłe problemy. Jak nie z roszczeniowymi klientami wyhodowanymi przez ten serwis, to z administracją serwisu. Kilka godzin tracę na odzyskanie pieniędzy, a znikają one w zawrotnym tempie, bo tu się pomylą w prowizji, tu nie chcą oddać prowizji, tutaj nie wiadomo czy klient na pewno odstąpił, tutaj opłaty dodatkowe za inpost. Ciągle coś. Oczywiście po wszystkim allegro nie myśli o tym, aby naprawić szkodę i zwrócić mi pieniądze za poświęcony czas.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Poprostu pani Dominika jest zapewne jednym z najlepszych klientodupolizów,
a że za karę siedzi na supporcie dla sprzedających to pokazuje swą olewczość 🙂

Zamów rozmowę z supportem i poproś Dominikę do telefonu, zdziwi się pewnie 😄

oznacz moderatorów

temporalis_pl
#11 Animator#

To nie jest koniec! Zacznij upominać się o swoją prowizję, to najpierw ci zdejmą produktu pod pretekstem niezgodności z regulaminem (co nie jest prawdą), a potem... zawieszą ci konto! Tak, zawieszono mi obecnie konto i napisano we wszystkich dyskusjach, ze moje konto zostało zawieszone i zostanie odwieszone dopiero w momencie wyjaśnienia dyskusji! Brawa! Brawa!

oznacz moderatorów

temporalis_pl
#11 Animator#

Witaj TEMPORALIS.PL SYLWIA RYDZIK (temporalis_pl)


Komunikat wysłany automatycznie przez serwis Allegro.

Informujemy, że Twoje konto zostało zawieszone, ponieważ złamałeś obowiązujące w Allegro zasady.

Wszystkie wystawione przedmioty na Twoim koncie zostały automatycznie usunięte, a aktualne oferty kupna na przedmioty innych Użytkowników anulowane.


Jeśli chciałbyś odpowiedzieć na ten e-mail, skorzystaj z poniższego odnośnika do formularza kontaktowego:
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=c76dff3b-b1dc-4bd7-b96b-82b288cbed1a
Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze.
--
Zespół Allegro
Regulamin Serwisu Allegro
 
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@temporalis_pl  niestety na allegro to norma, jak ktoś zaczyna wojować to dostaje czapę.

Zastanawiam się po co uruchomiono to forum, żeby przyklaskiwać działaniom serwisu, bo za te mało pochlebne wypowiedzi i działania można dostać po łapkach.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@msniezek @_HolaOla_ @cloudcloud 

może pomożecie człowiekowi?

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@temporalis_pl na wstępnie napiszę, że podawanie danych osobowych naszych pracowników oraz użytkowników naszego forum jest zabronione. Pozwoliłam sobie prześledzić Twoją historię na naszym portalu. Twoje konto zostało zawieszone z powodu nierozwiązanych dyskusji, te też postanowiłam prześledzić. 

Prześledziłam również korespondencję, którą do nas skierowałaś - nie będę jej przytaczać, natomiast nie miała ona nic wspólnego z merytorycznym przedstawieniem argumentów, gdy zostałaś poproszona o zachowanie kultury wypowiedzi - zupełnie zignorowałaś tę prośbę. Jeśli zatem uważasz, że nasz pracownik "pofolgował sobie" względem Twojej osoby, możesz zgłosić nam to przez formularz. Ja natomiast czegoś takiego nie widzę.

Reasumując - proszę o zaprzestanie spamowania na forum, rozwiązanie dyskusji - z należytym szacunkiem dla klientów oraz przedstawianie spraw - w ich pełnym obrazie, ponieważ to, co piszesz nie jest prawdą. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@cloudcloud widzę tutaj ciekawą dyskusję, ale mnie jako osobę zajmującą się sprzedażą na allegro interesuje w tej historii to:

1. dlaczego procedura zwrotu prowizji jest takim problemem, który wymaga od sprzedającego udowadniania, że "nie jest wielbłądem"? Temporalis udało się odzyskać prowizję za 3 z 4 produktów, czy możesz Klaudia się przyjrzeć 4 przypadkowi? 

2. dlaczego pracownik supportu jest źle wyszkolony i nie zna regulaminów obowiązujących w serwisie? Z opisu sytuacji wynika, że wasz pracownik powołuje się na łamanie nieistniejących zasad. To naganne. 

 

oznacz moderatorów

temporalis_pl
#11 Animator#

@cloudcloud Nie wiedziałam o tym, że podawanie danych osobowych waszych pracowników jest zabronione.

Zdania są podzielone. Raz otrzymuje informację, że konto zostało zablokowane z powodu dyskusji, co raczej nie jest prawdą, a drugi raz, że za niekulturalne zachowanie.

Jeśli chodzi o dyskusje, to żadna, ale to żadna dyskusja nie jest sporna. Żadna nie daje podstaw do tego, aby uważać moją firmę za niepewną. Nie będę tutaj przytaczać dyskusji, ponieważ pewnie podawanie takich danych również jest niezgodne z regulaminem.

Jesli chodzi o korespondencję prowadzoną z waszym pracownikiem dominiką, to rzeczywiście straciłam nerwy (po prawie półtora godziny kopania się z koniem), za co serdecznie przeprosiłam. Odzyskiwanie prowizji trwa godzinami. Jest problematyczne. Wasi pracownicy są cyniczni. Lekceważą sprzedawców. Nie odpowiadają na pytania, nie tłumaczą się nikomu z niczego. To jest problem, bo ten sam zarzut przewija się non stop w serwisach o opiniach na temat serwisu. Nikt nie zastanawia się jaka była geneza mojego problemu. Nikt z administracji serwisu nie zastanawia się, że powinnam otrzymać zwrot prowizji od ręki, natychmiast, a w rzeczywistości łącznie po około 3 godzinach ciągłego pisania udało mi się odzyskać 3/4 prowizji z jednego zakupu przez jedną osobę, bo 3 waszych pracowników nie widziało problemu w zwrocie prowizji, a jeden pracownik potrzebował, abym przedstawiła dowód na coś, czego nie było, czyli udowodnić, że transakcja nie doszła do skutku. W ogóle dlaczego zwrot prowizji od jednego użytkownika rozpatrywało 4 pracowników? Dlaczego klient twierdzi, że żadnego maila z pytaniem o transakcję nie otrzymał?

Pokłosiem tych wydarzeń i walk o zwrot prowizji była blokada konta. Teraz dowiaduje się, że powodem blokady była zbyt duża ilość dyskusji, co jest śmieszne. Mam 9 dyskusji przy około 100 paczkach dziennie. To jest tak dużo? Na prawdę nagle to stało się powodem blokady?

"to, co piszesz nie jest prawdą. " co jest nieprawdą w tym co piszę?

oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#

prawie 10% to dużo , ja mam 1% i co chwila kłopoty ze zwrotem prowizji , tak jak mówił mój przedmówca należy udowodnić iż nie jesteś wielbłądem (powiedzie mi jak udowodnić brak wpłaty od kupującego , przecież allegro wszystko ma i wie kiedy ktoś opłacił albo wysłał mi wiadomość z czymkolwiek)

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Ale w skali miesiąca to jest 0,3% nie 10%, chyba że coś się zmieniło i teraz wskaźniki zliczamy dziennie? Może problem dotyczy wyboru przez klienta płatności za pobraniem to tu Allegro nie ma danych poglądowych do płatności.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

ja mam 30% odrzutów z którymi muszę walczyć

z automatu są odrzucane np: wszystkie zwroty w których Kupujący coś wpisze od siebie

np: myślałem, że będzie to bardziej czerwone

oznacz moderatorów