anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu prowizji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Rockman50
#8 Zapaleniec#

Witam. Po raz kolejny piszę w sprawie zwrotu prowizji.

Jestem prywatnym sprzedawcą. Klient kupił na mojej aukcji subwoofer z wysyłką za pobraniem. Po 2 dniach zrezygnował z zakupu. Nie może anulować zakupu, bo nie ma takiej zakładki (kiedyś była). Dlaczego tego nie można przywrócić? Napisał do mnie maila z wiadomością (Witam.Może Pan przekazać Allegro że anulowałem zakup Yamahy.Allegro wyśle mi zapytanie,a ja potwierdzę.Tyle w temacie.Pozdrawiam.Bez urazy proszę.”  Nadmienię, że nie może być nr przesyłki, kiedy klient zrezygnował z zakupu.

Sprawa dotyczy aukcji

nr oferty: 12489767409
Bardzo proszę o przywrócenie zakładki "Anuluj zakup" dla prywatnych sprzedawców.
Towar wystawiony ponownie do sprzedaży. Można to sprawdzić.
Mogę się odwołać, ale nie ma możliwości napisania czegokolwiek.
Rockman50

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#

O zwrot prowizji piszesz tu, masz dowód o rezygnacji zakupu>dołącz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... nie jest to dobre to za pobraniem ani odbiór osobisty, problemy z prowizją.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Rockman50, czy możesz zamieścić tu zrzut ekranu z tym mejlem lub wysłać go na spolecznosc@allegro.pl?

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
Rockman50
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Rockman50, ten link przenosi mnie do strony logowania. Załącz, proszę, zrzut ekranu. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów