Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie rozumiem czemu nie dostałem zwrotu prowizji już drugi raz .Za pierwszym razem odwołałem się dostałem . Ok myślałem że może rzeczywiście klient nie potwierdził. Sytuacja powtórzyła sie dosłownie na drugi dzień. Klient zrezygnowała odstąpiła od umowy jest napisane i potwierdził (czarno na białym ,, rezygnuje bez podania przyczyn). Chce jej zwrócić pieniądze, ale nie chce zwracać przez allegro , ponieważ nie będę miał tego zaksięgowane na moim koncie bankowym . Allegro wymusza na mnie zwroty przez moje środki na koncie których nie zawsze mam:/ i nie chce robić zwrotów przez system, bo to mi robi bałagan w księgowaniu i dla mojej księgowej jest to problem . Nie będę miał w swojej historii zwrotów w banku . Rozliczam się z wpływów i wypływów czyli (zwroty)żeby później w łatwy czysty sposób udokumentować ten fakt np dla urzędu skarbowego . Nie mam zamiaru później tłumaczyć i szukać dodatkowo w allegro że zwróciłem to jest jakiś absurd i jakieś wymuszenie ze strony allegro . Proszę umieścić guzik do tego żebym potwierdzenie mógł wysłać z banku w menadżerze allegro przy guziku zwrot np . Nie rozumiem jeżeli klient już sam zrezygnował i widzi to to po co allegro jeszcze zmusza nas do wpłat z budżetu. To generuje kolejne siedzenie przy allegro. Płace za menadżera allegro i to właśnie przez menadżera powinno sie wszystko załatwić w prosty szybki sposób . A teraz muszę przechodzić do strony allegro moje konto sprzedawca żeby móc zrobić zwroty i załatwić sprawy których nie mogę zrobić przez MA .Sama nazwa wskazuje że to menadżer . TO MA BYĆ ŁATWO I PROSTO !!!! . Sprzedawcy nie maja zamiaru siedzieć dodatkowo przy allegro i zastanawiać się co się stało czemu mi nie przyznali i co się stało. Pisać właśnie jakieś komentarze i bawić się na forum . Straciłem swój czas żeby to napisać po moich godzinach pracy . Czytam inne tematy i widzę że nie ja sam z tym problemem . Pracuje tam masa specjalistów z allegro .
No trochę jest to problematyczne, bo do zwrotu trzeba mieć środki. Nawet nie da się modyfikować kwoty do wypłaty, a to też nie polega na tym, żeby na allegro finanse sobie pieniądze wisiały, bo kupującym trzeba robić zwrot - za coś trzeba kupić towar, robić wypłaty, itp.
Do tej pory było to o tyle dziwne, że kupujący odstępują od umowy, a nie potwierdzają tego przy naszych wnioskach o zwrot prowizji. Dlaczego? Nikt tego nie wie 🙂
Tak samo kupujący zakupi przedmiot dwa razy, składam wniosek, że kupił za dużo, a kupujący nie potwierdza, że tak było 🙂 i trzeba znów się odwoływać.
Fakt, że te zwroty są wygodniejsze, lecz allegro chyba nie rozumie, że każdy się rozlicza w inny sposób.
Dokładnie każdy ma rozliczanie w inny sposób i nie każdy trzyma środki długo na allegro . Ja miałem ostatnio dwa przypadki że klient odstąpił od zakupów sam wybrał odstępuje od towaru wysłał towar do nas, a ja od razu wystąpiłem o zwrot prowizji jak tylko zobaczyłem że klient odstąpił . Wiec procedura przebiegła bardzo dobrze szybko i w łatwy sposób mimo to dostaje odmowę zwrotu prowizji z opisem jak to powinno wyglądać żebym dostał zwrot i poczytał sobie regulamin .
@DarkStoorM bo tu chodzi o to, żeby allegro miało pełną kotrolę nad każdym aspektem prowadzenia biznesu na tym portalu. Kiedyś jak zaczynałem sprzedaż na tym serwisie była wolność, teraz z każdej strony są obwarowania i bardzo wąskie widełki regulaminu. W każdym drobiazgu, począwszy od opisu, zdjęć, zakładek, danych informacyjnych, zwrotów, wypłat, kometarzy itd itd dosłownie wszystkiego. Nie ma już praktycznie żadnego pola, które zostało nam swobodnie do operowania. Jesteśmy, jakby to ująć tak trochę niewolnikami systemu 🙂