anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brandshield - bezpodstawne blokowanie ofert na Allegro i zero konsekwencji

GaleriaObrazu
#8 Zapaleniec#

Allegro na zlecenie brandshield.com  w ramach współpracy w ochronie praw wielokrotnie, na wielu kontach naszych Partnerów a także na naszych oficjalnych kontach zablokowało setki ofert. Problem polega tym, że wszystkie blokady, ostrzeżenia, ujemne punkty za naruszenia regulaminu Allegro były bezpodstawne.

Oferty są w 100% legalne, dotyczą oryginalnych produktów posiadających licencję. Każdorazowo w ofertach podany był kod EAN wskazujący producenta i informacja, że produkty posiadają licencję.

Paradoksalnie brandshield.com  mający działać w ochronie praw swoich Klientów doprowadziło w ten sposób do usuwania z Allegro produktów, których licencji udzielili właśnie ich Klienci. brandshield.com  działało więc na niekorzyść swoich Klientów, Allegro a także naszej firmy i Parterów sprzedających nasze produkty. 

W sytuacji kiedy zgłaszamy Allegro, że ich Partner - brandshield.com  kolejny raz podjął wobec nas bezpodstawne działania liczyliśmy, że sprawę uda się błyskawicznie załatwić. Tym bardziej, że Allegro zna poprzednie przypadki w których w 100% brandshield.com   się pomylił. Nic bardziej mylnego. Z każdym zgłoszeniem jest coraz ciężej. Allegro nie wykazuje determinacji ani chęci zakończenia sporu. Nie widzimy nawet odrobiny dobrej woli w działaniach Allegro. Lakoniczne komunikaty co 1-2 dni o treści "dziękuję za ponowny kontakt i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź." lub "Prosimy jeszcze o cierpliwość." to standard Allegro. 

W ostatniej sprawie przekazaliśmy korespondencję do Allegro w której brandshield.com  przyznaje się do zgłoszenia naszej oferty przez pomyłkę. Czekamy już ponad 17 dni a Allegro jak mantrę powtarza "Prosimy jeszcze o cierpliwość." Allegro i brandshield.com  nie potrafi naprawić wyrządzonej szkody i doprowadzić do odblokowania oferty.

Nie wiemy jakie kroki podejmuje Allegro aby sprawę wyjaśnić. Nie rozumiemy dlaczego Allegro nie potrafi zdyscyplinować swojego Partnera i zażądać od niego zdecydowanych wyjaśnień i błyskawicznej odpowiedzi w sytuacji kiedy sprzedający na Allegro są bezpodstawnie oskarżani.

Nasze dobre imię wielokrotnie zostało naruszone przez brandshield.com . Bezpodstawne, wciąż powtarzające się oskarżenia o naruszenie praw i regulaminu Allegro, padające w stosunku do naszej firmy i naszych Partnerów powinno raz na zawsze się skończyć. 

brandshield.com  pomimo setek błędnie podjętych decyzji nie potrafiło ani raz przeprosić, nawet nieoficjalnie.

Czy ktokolwiek z Allegro może pomóc rozwiązać tą sprawę?

Czy ktokolwiek miał podobne problemy i zna sposób na ich szybkie i zdecydowane rozwiązanie?

Z góry dzięki za każdą pomoc. Pozdrawiam, Łukasz Mędrek

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

Knowhere
#21 Demiurg#

@GaleriaObrazu Nie wiem co mi na wzrok siadło, ale cały czas zamiast brandshield widziałem brainshield, więc zacząłem się zastanawiać "czym jest kurde brainshield"🤣

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może to zły żart ten "brainshield"

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@GaleriaObrazu, nie rozumiem, jeżeli jesteście pewni swoich racji, to zamiast miesiącami dyskutować z Allegro po prostu oddajcie temat prawnikowi.

oznacz moderatorów

GaleriaFlash
#10 Popularyzator#

Angażowanie się w wojnę prawniczą z brandshield.com czy kimkolwiek rozważamy jako ostateczność ale oczywiście jej nie wykluczamy. Nie jest to jednak rozwiązanie proste ani szybkie. 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@GaleriaFlash, z twojego wpisu wynika, że te przepychanki trwają już od dłuższego czasu. To jest nie tylko utrudnienie działalności, ale też utrata zysków. No, ale jeśli myślicie, że z Allegro wygracie na argumenty, to życzę powodzenia. 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

A jakby tak.. napisać do brain brandshield.com? :)

oznacz moderatorów

GaleriaFlash
#10 Popularyzator#

brandshield.com nie odpowiada na nasze maile. Ignorują nas. 

oznacz moderatorów

Rad-Stol
#12 Orędownik#

No to skoro ani allegro ani brandshield.com nie odpowiada to na co liczycie? Droga długa i nie łatwa ale w 100% do wygrania jeszcze z odszkodowaniem, bo wygląda to na ewidentne działanie. Cięzko coś o nich znaleźć w internecie ale dokopałem się do podobnych komentarzy co twój jednakże dotyczących innych portali i różnego rodzaju działań. 

Podsumowując nie czekaj tylko do adwokata i koniec, umów się na % od wygranej z odszkodowania i gwarancja sukcesu. Widząc twoje obroty na allegro jeżeli tak jak piszesz miałeś poblokowane przez dłuższy czas aukcje to zadośćuczynienie napewno nie będzie małe

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Wiesz dzisiaj przyuważyłem że nasz najlepszy "kolega,koleżanka-ONO". Zakłada post i i samo sobie przyznaje "rozwiązanie tematu".

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@LEW433, ooo 😮 ale jak to 😮

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Skoro sobie sama odpowiedziała i się z sobą zgodziła uznała że sama sobie najlepiej doradziła .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GaleriaObrazu Sprawa zgłoszenia z marca dotycząca konta, z którego tutaj piszesz, została wyjaśniona. Przeprosiliśmy Cię za zaistniałą sytuację, odblokowaliśmy Twoje oferty, usunęliśmy ujemne punkty i  nadaliśmy pakiet wyróżnień w ramach rekompensaty. Natomiast zgłoszenie dotyczące drugiego konta, w sprawie którego kontaktujesz się z nami na Facebooku, w tej chwili konsultujemy z właściwymi podmiotami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

GaleriaObrazu
#8 Zapaleniec#

Pani Aleksandro, cieszę się i dziękuję że pracujecie nad aktualną sprawą myślę jednak, że 3 tygodnie na jej rozwiązanie to zdecydowanie za długo. Tym bardziej, że dostarczyłem korespondencję w której podmiot zgłaszający jasno pisze do producenta (którego poprosiliśmy o interwencję w naszej sprawie), że blokada naszej oferty to pomyłka. W korespondencji widnieje numer oferty a także nazwa użytkownika. 

Myślę, że należy rozważyć sens współpracy z Partnerem w ochronie praw, który kolejny raz doprowadza do kompromitujących Allegro działań. Wasz Partner działa na szkodę Waszą, swojego Klienta, naszą i naszych Partnerów. Powinni stanąć na głowie żeby to odkręcić. 

Wracając do sprawy z marca. Tak jak wspomniałem w głównym wątku na zlecenie Waszego Partnera zostało zablokowanych dziesiątki ofert na wielu kontach, naszych i naszych Partnerów. O ile przeprosiny od Was otrzymaliśmy tak Wasz Partner, który doprowadził do usunięcia ofert NIGDY NIE przeprosił

Odblokowanie ofert, rekompensata w formie darmowych wyróżnień jak i usunięcie ujemnych punktów w przypadku konta o którym mowa rzeczywiście miało miejsce. Jednak takiego pozytywnego zakończenia nie doczekali się wszyscy użytkownicy, których problem dotyczył. 

oznacz moderatorów