anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Celowe opóźnienie wysyłki na prośbę klienta.

electromega_pl
#9 Pomysłodawca#

Witam, 

ID: 1f14b132-ec2c-11ee-babe-956d3a0e9af7

Klient dokonał zamówienia.
W komentarzy napisał z prośbą o opóźnienie wysyłki minimum o 2 dni. 

Nie wyślemy w terminie: Spadają statystyki 
Wyślemy: Negatyw 

W jaki sposób to obejść? 
Jedyne co przychodzi do głowy to dodanie ID przesyłki, która zostanie zrealizowanie w terminie zgodnym z allegro. W ten sposób informatycznie mamy potwierdzenie w statystykach, że przysyłka wyszła i doszła "do klienta.

Następnie dokonanie realnej obsługi klienta w terminie zgodnym z jego prośbą. 

No chyba, że możemy wyłączyć tą transakcję ze statystyk.
@w_kiwi  @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@electromega_pl Wyłączyć transakcję ze statystyk możemy dopiero wtedy, gdy zamównienie faktycznie zostanie zrealizowane z opóźnieniem i przedstawisz np. zrzut ekranu z widokiem treści wiadomości od klienta, który prosi o wysyłkę w późniejszym terminie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

electromega_pl
#9 Pomysłodawca#

Czyli 29.03.2024 zgłaszam się o wyłączenie ze statystyk i to rozwiązuje problem? @nat_not 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@nat_not a nie rozjedzie mu się przewidywany czas dostaw za takie akcje?

oznacz moderatorów

electromega_pl
#9 Pomysłodawca#

@az1rael  przy mojej ilości przesyłek nie będzie większych problemów z czasem dostaw. Ale nie zamierzamy tracić 100% Wysyłki w terminie. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@electromega_pl ten algorytm co czas liczy tak do kitu że nie zdziwię się jak ci zacznie pokazywać dostawy po terminie na realizację zamówienia

oznacz moderatorów