Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
AKTUALIZACJA (23.03. 2020): Prosimy o zadawanie pytań w nowym wątku dedykowanym Centrum wiadomości.
Oddajemy dzisiaj w Wasze ręce Centrum wiadomości
Dzięki nowej zakładce będziecie mogli się komunikować z klientami bez opuszczania Serwisu. Centrum zaprojektowaliśmy tak, by łączyło w sobie możliwości czata i poczty elektronicznej. Jednocześnie nie musicie się obawiać, że któraś wiadomość Wam umknie - będziemy je wysyłać również na adres e-mail, który przypisaliście do swojego konta Allegro.
Centrum Wiadomości dostępne jest zarówno w wersji na komputer, jak i w aplikacji mobilnej.
Z naszych danych wynika, że w ciągu godziny sprzedający i kupujący wymieniają między sobą nawet 100 tysięcy wiadomości mailowych. To naprawdę dużo! Nasza nowa funkcjonalność ma służyć usprawnieniu Waszej komunikacji.
Korzystajcie!
@nat_not To czemu pokazuje mi się informacja Błąd 404?
@pikinier10 To moja wina. Przed chwilą poprawiłam linkowanie. Teraz powinno działać. Sprawdź proszę.
@nat_not No i działa
@nat_not O jakie starocie tam widać. Wiadomości sprzed 4 miesięcy 🙂
@pinsplash Nie podjęliśmy jeszcze ostatecznej decyzji jak długo wiadomości będą dostępne. W tej chwili widzicie tam najstarszą korespondencję z grudnia 2019 r.
@pinsplash Emotki się robią, więc poproszę jeszcze o cierpliwość. Wiem, pamiętam i jak tylko problem zostanie rozwiązany, na pewno Cię poinformuję.
Dziękuję. Bardzo pomocne. Super że automatyczne wiadomości z MS też tam są. Często otrzymujemy skargi od kupujących "nic nie przychodziło od was". No to teraz mamy przezroczyste dowody.
Czy będzie jakiś filtr na nieprzeczytane/nowe? Jak ktoś napisze w czasie automatycznej wysyłki powiadomień z MS, no to się zgubi jego pytanie.
@Gasmin_pl Wątki z nowymi wiadomościami pojawiają się na górze listy. Na razie nie będzie możliwości filtrowania po nieprzeczytanych/nowych. Nie wykluczamy jednak, że jeśli głosów popierających takie rozwiązanie będzie więcej, z czasem je wprowadzimy.
@nat_not A to korzystając z okazji grzecznie zapytam - czy Wy, znaczy Allegro, macie dostęp do tych wiadomości?
Nie. To kupujące czas od czasu piszą do nas. Większość wiadomości odnośnie zamówienia wysyłamy automatycznie. Część kupujących później pytają czy zamówienie zostało przyjęte/nadane, bo żadnej wiadomości od nas nie otrzymali. No to teraz będą mieć te wiadomości na Allegro.
@nat_not @_HolaOla_ Ta zmiana to mi się podoba 🙂 Przynajmniej korespondencja dotyczaca sprzedaży na allegro będzie w jednym miejscu. Zdarza się też, ze kupujący twierdzi, że nie dostał e-maila, a tak to wszystko na tacy.
@nat_not Dalej czekam na odpowiedź...
@Vryko oczywiście że mają
ostatnio pytałem dlaczego mam tak duży czas w terminowym odpowiadaniu to się dowiedziałem na jaką wiadomość nie odpisałem i od kogo
@Vryko W zeszłym roku wdrożyliśmy rozwiązanie maskowania maili (szczegóły). Już od tego czasu korespondencja jest automatycznie monitorowana pod kątem sformułowań, które mogą wskazywać na naruszenia obowiązującego w Polsce prawa lub Regulaminu Allegro.
Dostęp do tych wiadomości, które zostały zatrzymane, jako naruszające zasady, ma ściśle ograniczony krąg pracowników Allegro - tych, którzy pracują w zespole zajmującym się bezpieczeństwem.
Pamiętaj, że chodzi nie o prywatną korespondencję, ale o korespondencję związaną z korzystaniem z usług Allegro.
@nat_not Jak dla mnie jest to naruszanie tajemnicy prywatnej i/lub firmowej korespondencji. Jest takie zdanie w kk, które ładnie to opisuje, a zaczyna się od słów: "Kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla niego nieprzeznaczonej(...)"
Informacje, wymieniane pomiędzy klientami Allegro są bez wątpienia informacjami prywatnymi. Allegro nie jest też żadną ze służb, które są ewentualnie uprawnione do zapoznawania się z ową korespondencją. FB wtopił niezłą kasę na przeglądaniu tejże...nie idźcie tą drogą, bo to się po prostu źle dla Was skończy. Nie mogę się zgodzić z Twoją argumentacją - że nie jest to korespondencja prywatna - pomimo tego, że jest związana z korzystaniem z usług Allegro, pozostaje dalej prywatną. Gdybyście - podkreślam - gdybyście mieli zgodę użytkownika na jej przeglądanie, wtedy ok. Czytajcie do woli. Ale jak zakładam - nie macie jej. Tu dodam, że wymuszona zgoda nie ma żadnej watrości prawnej - patrz Wasz regulamin... Więc to, co potwierdziłaś wyżej, jest co najmniej mocnym naginaniem prawa...o ile nie jego łamaniem. Przypomnę tu, że nawet policja i prokuratura musi uzyskać zgodę sądu na wgląd do prywatnej korespondencji. Macie takie uprawnienia, czy jak? Tajemnica korespondencji, to rzecz święta. Pozwolę sobie niżej podać link, w którym jest to wyjaśnione w sposób bardziej szczegółowy. Przy okazji przypominam także o całkiem długiej liście pomysłów, z któych musieliście się wycofywać rakiem, a które są dostępne na stronach np. UOKiK-u. https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1121987,portal-allegro-filtruje-wpisy-uzytkownikow.html
I teraz pytanie:
Kto ma do tego wgląd?
Jak to wyłączyć?
Jak stamtąd te wiadomości usunąć?
Jak to się ma do konstytucyjnej ochrony tajemnicy korespondencji?
Nie wyrażaliśmy zgody na wgląd do jakby nie było prywatnej korespondencji byle komu (czyli wam).
Czy w ogóle konsultowaliście tę głupotę z prawnikami?
@sbednorz jak nie było centrum wiadomości to też mieli dostęp bo korespondencja była w domenie allegromail
Tak, ale wtedy było tylko "podejrzenie" przechwytywania i automatyczna cenzura nastawiona na konkretne słowa.
Tu już jest pewność przechwytywania i jawne łamanie tajemnicy korespondencji.
No więc jak drogie allegro? Kto wam na to zezwolił? Czy uzyskaliście zgodę na to?