Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
AKTUALIZACJA (23.03. 2020): Prosimy o zadawanie pytań w nowym wątku dedykowanym Centrum wiadomości.
Oddajemy dzisiaj w Wasze ręce Centrum wiadomości
Dzięki nowej zakładce będziecie mogli się komunikować z klientami bez opuszczania Serwisu. Centrum zaprojektowaliśmy tak, by łączyło w sobie możliwości czata i poczty elektronicznej. Jednocześnie nie musicie się obawiać, że któraś wiadomość Wam umknie - będziemy je wysyłać również na adres e-mail, który przypisaliście do swojego konta Allegro.
Centrum Wiadomości dostępne jest zarówno w wersji na komputer, jak i w aplikacji mobilnej.
Z naszych danych wynika, że w ciągu godziny sprzedający i kupujący wymieniają między sobą nawet 100 tysięcy wiadomości mailowych. To naprawdę dużo! Nasza nowa funkcjonalność ma służyć usprawnieniu Waszej komunikacji.
Korzystajcie!
Super. Dziękuję za informację.
[edycja] co daje API jak nie ma funkcjonalności
A czy znany jest może przybliżony termin udostępnienia Centrum Wiadomości po API?
@eCommerceLab Na ten moment nie możemy określić konkretnej daty, ale na pewno będziemy Was o tym informować.
OK. Olu.
Czemu centrum wiadomości czyli Allegro decyduje to co możemy pisać do sprzedawcy ? To się nazywa narzędzie totalnej inwigilacji co i do kogo wysyłamy , blokując treści które są niezgodne z ich regulaminem dla przykładu nie mogłem wysłać wiadomości do sprzedawcy Allegro aby w jednej paczce wysłał mi dwa przedmioty bo zapomniałem dodać jeden z nich i aby nie płacić podwójnie za paczkę chciałem dopłacić przez payu... dostałem wiadomość ze sprawdzają moja wiadomość i ze jest niezgoda z regulaminem ... paranoja się robi , dajcie opcje wyłączenia tego i zapewne wszyscy odrazu to wyłącza bo to nikomu nie jest potrzebne...
Generalnie nic nie działa ale mamy korzystac. Tylko sie **piiip**a nie da kiedy to zrozumiecie.
Pozwólcie to wyłączyć. A jak poprawicie to właczcie a nie dajecie bez urzyteczne narzędzie które utrudnia nie ułatwia kiedy to zrozumiecie. to już ponad miesiąc tego bubla i żadnych poprawek.
Niestety sprzedający często nie korzystają z centrum wiadomości i przez to powstaje brak kontaktu oraz pomyłki.
Bo się nie da korzystać. Po przeczytaniu nie znajdziesz już wiadfomości niema szans jakmasz ich 200 dziennie
To może Allegro powinno zrezygnować z tej formy, bo właśnie musiałem się sprzeczać z sprzedającym, że mu napisałem wiadomość a on tego nie czyta i to nie pierwsza taka sytuacja.
Dokładnie jak jesteś kupującym to masz kilka wiadomościi jest to do ogarnięcia ale jak jestes sprzedającym to masz kilkaset i nie ma nawet okienka szukaj. A ręczne przeklikiwanie wiadomości nie ma najmniejszego sensu.
Dodatkowo nie widac co klient kupił nie da się przejść do aukcji w której ktoś cos kupił.
Jednym słowem masz nowoczesy kalkulator a każą ci liczyć na liczydle
MAm pytanie kiedy przestaniecie się [edycja] i dacie w tym **piiip**ie proste okienko szukaj. Jak pisze o tym na czacie to poza info że przekażemy państw uwage do odpowiedniego działu nic się nie dzieje i tak już 4 miesiące.
Naprawdę sprzedającym jest strasznie ciężko korzystać z tego narzedzia zwłasza jak zamówienia obsługuje kilka osób. Jedna przeczyta i już nie ma jak odznaczyć jako nie przeczytane. Co za tym idzie nie ma już możliwości znalezienia takiej wiadomości bo nie ma durnego okienka szukaj. PARANOJA
@Majster77 Jest taki skrót w przeglądarkach Ctrl+F, powinien pomóc.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Sprawdź sam co proponujesz innym.
@annas14-firma W tym przypadku lepsze to, niż nic. Bo jeśli liczysz, że allegro szybko ogarnie kwestię tego pomysłu, to jesteś zwyczajnie naiwny.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@KnowhereOpcja ctrl+F nie działą, ponieważ lista konwersacji jest ładowana dynamicznie. Jeżeli masz kilkuset rozmówców to nie da się znaleźć po loginie za pomocą Ctrl + F bez ręcznego najechania na liście mniej więcej na miejsce gdzie znajduje się ta rozmowa.
@Drukant_pl a jaki problem poszukać wiadomości na poczcie
A no taki że jak mam sprawdzać na poczcie to [edycja] narzędzie.
Tak sprawdzam na poczcie tam widać fragment wiadomości, następnie muszę przejść do tego **piiip**a jakim jest centrum wiadomości, następnie skopiowac nazwę użytkownika i przejść do zamówień i sprawdzić co kupił. Czyli zamiast krócej jest dłużej
To tak jak byś dał komuś samochód i powiedział że tankowanie silnik nie działa ale jeździć możesz bo zawsze można popchnąć.
Jeżeli firma tak jak Allegro wprowadza jakieś narzędzie to chyba powinno ono mieć jakieś funkcjonalności. A nie utrudniać obsługe zamówień
@Client:44052296U nas na przykład nie do wszystkich wiadomości w CW przychodzą maile. I tak musimy ręcznie sprawdzać wątki. Czasami też przychodzą zwrotki z serwera pocztowego, że Allegro nie mogło przekazać maila i trzeba ręcznie znaleźć wątek CW i skopiować tekst w serwisie Alnegro.